Motorkleding in buitenland kopen?

tweety750

MF veteraan
28 jan 2006
40.658
1
Goedenavond allen,

Ik ben een beetje op internet aan 't kijken wat een nieuw leren pak kost.
Nou zijn de prijzen in Nederland over het algemeen erg hoog, dus ik zit nu een beetje in 't buitenland rond te neuzen.

Met de huidige dollar prijs is een pak bestellen in Amerika natuurlijk wel aantrekkelijk, of is iets uit Duitsland bestellen veiliger denken jullie?

Zijn hier mensen met enige ervaring hiermee, of misschien met sites en tips waarmee ik aan een beetje betaalbaar pak kan komen ;)

Om wat specifieker te zijn, kijk in naar een Alpinestar pak, 2-delig, en dan de wat duurdere uitvoeringen...

Groeten! :W


fc-moto en louis.de zitten erg dicht bij mekaar,ga je toch even een dagje naar dld
 
Goedenavond allen,

Ik ben een beetje op internet aan 't kijken wat een nieuw leren pak kost.
Nou zijn de prijzen in Nederland over het algemeen erg hoog, dus ik zit nu een beetje in 't buitenland rond te neuzen.

Met de huidige dollar prijs is een pak bestellen in Amerika natuurlijk wel aantrekkelijk, of is iets uit Duitsland bestellen veiliger denken jullie?

Zijn hier mensen met enige ervaring hiermee, of misschien met sites en tips waarmee ik aan een beetje betaalbaarder pak kan komen ;)

Om wat specifieker te zijn..ik zoek naar een Alpinestar pak, 2-delig, en dan de wat duurdere uitvoeringen (Vector, RC-1)

Groeten! :W
 
Laatst bewerkt:
Redelijke kans dat je pak dan binnenkort op marktplaats te koop is....

Leren pak moet goed passen, niet alleen op het uiterlijk afgaan.

Maak der idd een mooi dagje Dland van, hier en daar een pak passen, bakje doen, lekker toeren daar.

Met een beetje mazzel vind je wat je zoekt, zo niet moet je helaas nogmaals zo'n dag doormaken......

:]
 
Maarja als je 't pak in nederland even past ergens kan er inprincipe weinig meer fout gaan met de maat toch?

Maar Duitsland is een goede optie dus?
Ik ben alleen nog heel benieuwd of een pak vanuit Amerika laten versturen een beetje werkt.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Goede ervaringen op zich met kopen in Amerika, MAAR : de dollar kan dan wel laag zijn, vergis je niet in de mogelijke "naheffing" van onze douane vrienden. Die verschilt per soort artikel en is voor kleding niet flauw weet ik uit ervaring.
 
Goede ervaringen op zich met kopen in Amerika, MAAR : de dollar kan dan wel laag zijn, vergis je niet in de mogelijke "naheffing" van onze douane vrienden. Die verschilt per soort artikel en is voor kleding niet flauw weet ik uit ervaring.

idd. en de dollar moet wel nog een heeeeel stuk dalen wil je de verzendkosten eruit halen.

Zo'n leren motor pak is toch al snel tussen de 5 en 8 kg en dat kost best wel wat om te verzenden van uit Amerika '(
 
Heb je natuurlijk gelijk in..alleen als er iets mis mee is gaat het erg lastig worden.

Voordelen in Duitsland tov Nederland zijn imho duidelijk; veel meer keus, lagere prijzen en over het algemeen een erg correcte behandeling.

Natuurlijk ben je door de afstand het prijsvoordeel weer kwijt...maar waar gaat het nou eigenlijk om? Je kunt ook stellen dat door een goeie deal een mooie dag deels betaald is...?

Hoe dan ook:

:]
 
www.fc-moto.de

passen in nederland, bestellen daar.

scheelt je zo 300 - 400 euro.

arlen ness kangeroo bij motoport leek = 1400
fc moto prijs = 800

berik laguna seca'tje voor 550, ook niet slecht.
 
Prijzen bij Termaat in Nijmegen liggen lager als bij Motorgoedkoop of Fc-moto. Je moet wel effe vragen wat die kost daar, want de prijzen die ze er aan hebben hangen, gaat altijd soort van korting af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan