motorkleding na valpartij

geit72

MF'er
8 jul 2007
163
0
amsterdam
Weet iemand of je beschadigde motorkleding ergens bij iets van een 'speciaalzaak' kunt laten repareren tegen een schappelijke prijs?
Of kan ik gewoon ff langs een kleermaker gaan?
 
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuw pak te kopen.

Maar natuurlijk kun je bij een kleermaker gaan vragen om de boel te herstellen.

Als het een flinke klap is geweest, wel de protectoren vervangen!
 
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuw pak te kopen.

Maar natuurlijk kun je bij een kleermaker gaan vragen om de boel te herstellen.

Als het een flinke klap is geweest, wel de protectoren vervangen!

:^ Heb ook een nieuw pak gekocht. Scheelt natuurlijk ook dat hij open geknipt was, dus weet niet of repareren nog een optie was.

Hangt denk ik een beetje van de beschadiging af of het de moeite waard is om het te laten repareren. En van hoe duur je pas was natuurlijk :)
 
Van horen zeggen - van de motorzaak - dat textielpakken niet fatsoenlijk te repareren zijn

Misschien niet het antwoord dat TS wil horen (die wil gewoon een goede zaak doorkrijgen), maar ik denk dat het behoorlijk wat geld gaat kosten om een pak te laten maken (hangt er natuurlijk wel vanaf wat er precies kapot is).

Ik had ergens een linkje op m'n pc, maar kan het even niet vinden.
Mocht ik erop komen, dan hoor je me !
 
Weet iemand of je beschadigde motorkleding ergens bij iets van een 'speciaalzaak' kunt laten repareren tegen een schappelijke prijs?
Of kan ik gewoon ff langs een kleermaker gaan?

Als het een leren pakkie is, kunnen ze het wel fixen bij MJK in oudenbosch of bij Verheul in Vroomshoop denk ik.

Grtz #jd
 
Laatst bewerkt:
Kleermaker/schoenmaker is niet verstandig.
Die weten niet welke naden bijv ook voor veiligheid zorgen of waar die dubbele speciale naden gezeten hebben.
Stel je gaat weer eens plat en heel je pak scheurt open!!!


Mijn pak is teruggegaan naar Loockwell.
Daar hebben ze alle beschadigde stukken vervangen maar ook alle dubbele veiligheid stiksels in het gehele pak!!

De kosten vielen mij reuze mee en heb wel weer een goed veilig en ook weer mooi pak.
 
Bedankt voor de reacties. Had erg eigenlijk wel nog ff bij moeten zetten waar ik woon (a'dam). En wat er precies stuk is (scheuren..rits kapot..protectoren wel zichtbaar maar niet zichtbaar beschadigd)..niet heel heftig dus..vind t zonde om voor deze schade gelijk nwe kleding te kopen. Maar zo te lezen moet ik t iig niet naar een kleermaker brengen..
Het is trouwens textiel..
Als ik naar de schade kijk dan denk ik dat het goedkoper zou moeten zijn om t te laten repareren..
Maar ja, dan moeten ze idd goed alles dichtstikken ja..
NA ja...kijk wel even op mjk.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan