motorkleding voor grote personen?

kees

Rookie
8 nov 2001
21
0
amsterdam
Hallo allemaal :]

Ik zoek een zaakje in of rond Amsterdam waar ik een motorpak kan kopen voor grotere personen.
Ik ben namelijk 2 meter lang en nogal stevig gebouwd en de zaken waar ik ben geweest hebben altijd net niet me maat :(

Weet iemand een goeie zaak waar ik terecht kan?

let me know!!!!
 
een mogelijke oplossing
MQP levert de broek: COMMANDER in div taile maar ook lengte maten dus een dikke buik met korte beentjes is mogelijk ect

http://www.mqp.nl/nl/commander.htm

f 329,00
verlengde/verkorte maten geen prijsverschil

safe motors amsterdam verkoopt in ieder deze broek.
 
Er is al eens een topic over geweest, maar daar komt\'ie nog een keer:

030-2932301
Leusden A van
Ternatestraat 3 3531RW UTRECHT

Maakt alles van perfecte kwaliteit en pasvorm voor een lage prijs!!! Absoluut de moeite waard. Ik liet daar 25 jaar geleden ( ;( ) mijn motoroveralls al maken en ga daar nu nog naar toe voor mijn lederen kleding.
 
vergeet wat dingen te melden inderdaad :?
Maar ik heb een ZZR 1100 en zoek een strakke broek. En laat ik nou toevallig effe niet weten welke maat ik heb, maar het gaat erom dat ik lange dikke poten heb door het sporten en familie. Wat dus eigenlijk mijn vraag is:
Ik zoek een winkel waar grote maten te verkrijgen zijn. In of rond Amsterdam als het kan.
 
Ik zoek een zaakje in of rond Amsterdam waar ik een motorpak kan kopen voor grotere personen.
Ik ben namelijk 2 meter lang en nogal stevig gebouwd en de zaken waar ik ben geweest hebben altijd net niet me maat :(

Weet iemand een goeie zaak waar ik terecht kan?
mischien handig om te weten wat voor SOORT motorkleding je zoekt?
 
ik zo gewoon een strak motorpak wat bestaat uit twee delen.
Maar een motorpak laten aanmeten.....hoeveel kost dat ongeveer?
 
vergeet wat dingen te melden inderdaad :?
Maar ik heb een ZZR 1100 en zoek een strakke broek. En laat ik nou toevallig effe niet weten welke maat ik heb, maar het gaat erom dat ik lange dikke poten heb door het sporten en familie. Wat dus eigenlijk mijn vraag is:
Ik zoek een winkel waar grote maten te verkrijgen zijn. In of rond Amsterdam als het kan.

Ik wil toch ffff weten hoe je dikke poten krijgt door je familie. Of wil ik dit misschien niet weten?????
 
vergeet wat dingen te melden inderdaad :?
Maar ik heb een ZZR 1100 en zoek een strakke broek. En laat ik nou toevallig effe niet weten welke maat ik heb, maar het gaat erom dat ik lange dikke poten heb door het sporten en familie. Wat dus eigenlijk mijn vraag is:
Ik zoek een winkel waar grote maten te verkrijgen zijn. In of rond Amsterdam als het kan.
Zoals vriend Daniel al eerder aangaf:
Termaat in Nijmegen... Beetje uit de buurt, maar ook goed voor de dikbenigen onder ons...
Ik kon zelf ook anders wel passende broekjes niet aan vanwege de dikke benen (veel fietsen & eten bij mij), dus kwam terecht op veeeel te grote maten (zwemmen rond de taille, zelfs met m\'n ingebouwde zwemband & kniebescherming bij de enkels)... Termaat had een leuk passend broekje voor me... Wel rond de 400 piek zonder kneepads (zelfs geen velcro stripje erop) voor betaald... Valt dacht ik ook wel mee... Termaat heeft erg veel in afwijkende maten... Maar misschien is op maat gemaakt toch de meest ideale oplossing...
MJK = goed en niet belachelijk duur... Kennis met tweedelig dingetje, mooi afgewerkt, diverse zakjes etc. voor 2.800 gulden (de érg luxe uitvoering)... En een stukje vermaken na wat lijnen was gewoon service... (Had het pak toen ook pas 2-3 maandjes of zo...)
Denk dat je voor een bedrag tussen de 1500 en de 2000 wel een volledig pak kunt kopen op maat... :)
 
Er zit in de KicXstart altijd een bon om de catalogus te bestellen van MJK.

MJK zit in Oudenbosch. Tel: 0165 314627, e-mail: info@mjk.nl.
 
Ben vandaag naar Termaat geweest.Heb een Spidi combi aan gehad maar die paste me niet.De lengte was te kort, kon het jasje en de broek amper aan elkaar ritsen ( ben bijna 2 meter ).Toen dat was gelukt ging ik recht op staan en toen AUW :( .Dat zit wel erg strak.Ik heb daarna een racepak aangehad en die zat wel super lekker.Ik denk dat ik hem zaterdag ga halen.Het is een racepak van Yanagawa.Wel erg groen :9~
 
Ik heb dikke poten door de sport en door me familie aan me vader\'s kant.
Ik doe namelijk aan rugby op hoogste niveau. en daar krijg je nogal dikke beentje van en een groot bovenlichaam. Maar ik zal eens informeren naar een maatpak.
Effe kijken hoeveel het kost.

Bedankt!

:} :} :} :} :} :}
 
Ik heb vandaag een replica pak van Yanagawa gekocht.Fel groen met een klein beetje fel geel.
Staat super :9~
Iedereen kijkt naar me :)
Moet wel ff wennen aan het het leerpak.
 
Ik heb vandaag een replica pak van Yanagawa gekocht.Fel groen met een klein beetje fel geel.
Staat super :9~
Iedereen kijkt naar me :)
Moet wel ff wennen aan het het leerpak.
Mooi zo Daniel, die gewone kleding die je anders aanhad kon echt niet he. ;)
 
Als ik me niet vergis, lijkt het wat hierop, niet? :)

Pak.JPG


Edit: duizendste post en nog kan ik geen plaatje in 1 keer invoegen... \ '(

Edit 2: of in 2 keer.... \ '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan