Motorkleding? Waar is de beste en goedkoopste...?

De Goedkoopste en meest betrouwbare motorkleding met 1 jaar garantie, is te verkrijgen bij de rechtstreekse fabrikant/ groothandel : Restyle Motorkleding in Aalsmeer.

Check voor meer info : www.restylewear.com

of bel : 0297-323273.

Zeer Ruime keuze aan Motor kleding is altijd voorradig voor hele aantrekkelijke prijzen !!!
Zo, jouw mening is objectief!


SPAM
 
Heb op de motorbeurs in Utrecht goed zaken gedaan. MQP lederen combi, 299 euri. Heb je normaal amper de jas voor.

Heb maat 62, dus hebben ze een aardige buffel voor moeten slachten ! :+


Buffel slachten? ze zullen wel een nijlpaard uitgehold hebben. :9
 
Volledig bewust van het feit dat dit een oud topic is.

Echter vraag ik mij af waar ik nou een groot assortiment kan vinden van leren motorjacks.
Ben bij Goedhart in Bodegraven geweest, hier was het aanbod aardig. Echter vraag ik me af waar je een echt groot aanbod hebt.
Liefst in de omgeving amsterdam (+ 60 KM)
 
NIWA motorservice heeft naar mijn idee wel een groot aanbod (of ik ben niks gewend? :P)
Zit in Zwaagdijk, dus
http://www.niwa.nl/?hal=webshop

Hier een impressie van de kleding-afdeling
8fd656b8d8a79343693a58b39971e314ece1efce.jpg


Heb zelf echt goede ervaring met de winkel!
 
Iemand een idee?
Ik vind nml 299 Pleuro's nog steeds veels te veel voor een lerenbroek maar zoek wel wat luchtigers voor de warmere maanden. Op dit moment heb ik altijd een all seizon pak aan maar met die warme dagen zweet ik mij de halleluja..

Ideen? Suggesties???
De leren jassen van Gericke zijn super van kwaliteit!
Voor textoel zou ik naar Louis.de gaan, wij gaan altijd naar wesel. Ook super service, niet goed? geld terug
 
Ik heb een week geleden een textiel pak gekocht op www.motorklet.nl voor maar €109,95! Prima kwaliteit voor deze prijs. Geloof dat ze ook leren combi's aanbieden voor €149,95.. Niet duur ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een week geleden een textiel pak gekocht op www.movoor maar €109,95! Prima kwaliteit voor deze prijs. Geloof dat ze ook leren combi's aanbieden voor €149,95.. Niet duur ;)
Mijn gewone broeken zijn al duurder dan dat, dus je krijgt de kwaliteit van een gewone broek :?
:+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pay peanuts, get monkeys.

Anyway, kwa schoeisol adviseer ik Haiviana's voor in de zomer. Voor 20 bucks bij je lokale surfclub te halen, zitten luchtig en je kan zo het strand op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een week geleden een textiel pak gekocht op www.spam.nl voor maar €109,95! Prima kwaliteit voor deze prijs. Geloof dat ze ook leren combi's aanbieden voor €149,95.. Niet duur ;)
Welkom op MF!

Wel toevallig dat je emailadres gelijk is aan de toto die je aanprijst. Dat betekent het einde van je account.
:W
 
Laatst bewerkt:
Welkom op MF!

Wel toevallig dat je emailadres gelijk is aan de toto die je aanprijst. Dat betekent het einde van je account.
:W

Als je nou niet de uitleg geeft om ze te pakken, dan leren ze minder snel. Nu gaat ie volgende keer een gratis gmail accountje gebruiken.. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan