Motorkleding (wat draag jij?)

Jas: Yoko (zwart textiel) en een blauwe van Bering (kan ik kiezen ;) )
Broek: Yoko (zwart textiel) en een leren broek van Grid
Laarzen: Alpine stars
Helm: Shark mat zwart

staat wel leuk bij mn lollipop CBR met zwart rose paars en blauw hihi.
 
Heb ik geluk dat ik vlak bij de Duitse grens woon..... bezine (shell) is daar niet zo duur en de duitse V-power is beter dan de NLse hier.....


Danny
 
ik heb altijd mijn pak aan als ik auto rij, met deze laarzen.
full












op weg naar motorrijles natuurlijk! :] 8-)
en dan maar wachten totdat een wout me aanhoud omdat ik geen gordel draag.
 
ik heb altijd mijn pak aan als ik auto rij, met deze laarzen.
(Afbeelding)

Wat een stoere slippers!

Enne, die V-Power is meer schonend dan hoger octaangehalte. Het werkt, alleen moet je er wat langer mee rijden . :) Die van BP zal in werking ook weinig verschillen.Moet ik weten want ik heb vrienden bij de Shell!!!111











op weg naar motorrijles natuurlijk! :] 8-)
en dan maar wachten totdat een wout me aanhoud omdat ik geen gordel draag.
 
Combi van AlpineStar inclusief laarzen en handschoenen van hetzelfde merk.
+ Arai helm.

Voor plaatje zie website in ondertitel.
 
Ik draag een leren combi van MQP met protectie. Mijn helm is een arai. Ik vind dat ze beschermende motorkleding verplichten. Het hoeft geen leer te zijn maar wel goede motorkleding. Mijn kinderen gaan ook nogal eens mee die hebben ook een leren pak en een goede helm.
 
Dat is in hè! Al die scootah-vriendjes van mij doen dat ook, ookal hebben ze een geel plaatje. Gewoon géén helm op, vinden de chickies vet 8-)




.
.
.


:P :+


ok ok :+ dan dus ook nog een Schuberth Qm1 Street op me kop en een Dainese Wave op me rug en Alpine oordopjes (paraplutjes of paraplutjes met speakertjes voor de muziek) in me oren :P

en winterhandschoenen waren afgelopen zaterdag wel nodig in de regen toen ik naar Luxemburg ging... of kwam het nou door de waterdichtheid (niet dus!) van me net nieuwe handschoenen die ervoor zorgde dat ik zelfs met winterhandschoenen koude handen had? :P
 
ik rijd rond in een blauwe (ooit geweest tenminste)textielbroek van REVIT, een grijs-zwart Motocat jack en laarzen waarvan ik het merk -als ze dat uberhaupt hebben- niet meer weet...
Bijeengeraapt zooitje dus, geselecteerd op prettig zitten. De "looks" interesseren mij geen H*L want ik zie mijzelf toch niet onderweg 8-)

En nee, in die outfit ga ik niet stappen...

[me]Billy the kid beschouwd koffie onderweg of even happen tijdens een vakantie niet als stappen O-) [/me]
 
Jas: Ixon
Broek: Uvex
Hellum: Shark
Laarzen: Sidi
Handschoenen: MQP

Ben nog aan het lessen, maar wel veilig, en voorbereid. Ik zag van de week 1 of andere bijdehand op een 96'er Blade, in een t-shirt...dan zakt mijn Uvex broek echt af.
 
Combi: arlen ness (leer)
Rugprotector: dainese
Handschoenen: MQP (leer)
Laarsen: geen idee welk merk (leer)
termokleding eronder
Helm: Nolan (geen leer)
Hier en daar nog wat oordopje weg gestopped en klaar is Kees.
 
My gear!! 8-)

- zwart/zilver/witte combi Evolution
- zwart/zilver/witte laarzen Falco
- zwart/witte handschoenen Bering
- zwart/zilver/witte helm Shark RSF2 Race

Tzit allemaal nog een beetje strak |( Maar tis net nieuw! O-)
 
DUSZZ!! :z

Ik lees zoveel topics dat ik geloof ik de weg kwijt ben...! :?

Zie dat ik al gepost had in dit topic! |( |( |( |(




lmao :P
 
Gore-tex jas : Damen
Gore-tex broek (verlengd): Rev'it
Laarzen: MQP "Aces of the track"

Lederen combi: MQP "Aces of the track"

Gore-tex voor woon/werk motor, Leer voor op de Gixxer.
 
ik mis pics...

kan je tenminste zien waarover je het hebt.
 
New_denim_2jpg.jpg


New Denim....motorjack. Is wel mooi!

en de
sneaker.jpg


Sneakers street... gewoon, lekker sportief en gemakkelijk,vooral als je ff naar een terrasje gaat met de bike, geen gedoe met je laarsen etc.
 
Laatst bewerkt:
Jas/broek Evolution Textiel voorzien van nieuwste Knox protectie ( originele er meteen uit gegooid )Incl. rugprotector.
tj_203_ant_front.jpg


Helm Lazer Carbon spirit
Handschoenen. MQP leder en carbon ( ander merk, dit model )
AGVGloves_Richard.jpg


Laarzen... Kistjes natuurlijk, stevig, beschermen ook redelijk, en je kan er 100 x beter op lopen :-)
hlf2omb880emlf.jpeg


Ik vind leder vaak erg mooi etc. aar het is zo verdomde on-praktisch. Een goed passend pak/overall, moet je onderhand naakt of met een zweetpak in, ze zijn een crime bij regen, en zweten als de ziekte bij droog weer....
Idd door de pasvorm is leder wat beter/veiliger dan textiel.

Maar geef mij m'n kevlar pakje maar, zomer en winter lekker rijden, droog en toch goed beschermd.

Dit geld ook voor mijn kistjes.
Motorlaarzen zijn prachtig, en bieden meer bescherming tegen bots krachten en torsie. maar de prijs vind ik nog steeds behoorlijk, aangezien ik nog steeds mijn loopschoenen in een rugzak moet meenemen, want lopen doen ze voor geen meter.
Dus kistjes, leder, waterdicht, bieden goed bescherming bij glij partijen etc. ( botsingen wat minder, maar ja een dure race laars houd ook geen auto tegen. en ze kosten maar een fractie van de race laarzen.

En je kan er duizenden KM mee lopen haha

Just my 2 cents....
 
Laatst bewerkt:
Helm: BAYARD Gravity
Jas: SPOOL SR-1
Broek: SPOOL SRP-10
Laarzen: MPQ Dynamic Cruiser
Handen: GRID Tourstar (zomer)
GRID Tag (winter)
 
hee, even een vraag, mochten er nog mensen reageren,

wie vind wat fijner en waarom?:

heb je liever een geheel pak, of liever een losse broek en losse jas die bij elkaar passen..

groetjes mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan