motorkleding

secret108

Rookie
18 apr 2007
25
0
Wie kan mij adviseren welke motorbroek ik betr kan kopen zonder dat je het uitrekt en het broek blijft kleven zoals zweet...????????????

Heb laatst 1tje gekocht en aangetrokken nog geen 10 minuten aan bleef die plakken bah

Wie heeft hier ook ervaring en heeft een betere oplossing...?

groetjes
 
Wie kan mij adviseren welke motorbroek ik betr kan kopen zonder dat je het uitrekt en het broek blijft kleven zoals zweet...????????????

Heb laatst 1tje gekocht en aangetrokken nog geen 10 minuten aan bleef die plakken bah

Wie heeft hier ook ervaring en heeft een betere oplossing...?

groetjes


ik denk toch dat je daarvoor naar de winkel moet gaan voor advies

maar koop geen revit pak zoals ik heb want dat kan aardig plakken ook al is het geen leer van binnen
 
Tja, ik kan maar één soort motorkleding aanraden en da's Goretex.
 
Het broek? :?


Maar dan toch maar serieus: kijk eens naar technisch en functioneel ondergoed en draag dat (dus lange onderbroek en L. t-shirt met L. mouwen, van Craft, Odlo, Asics etc.). :Y :]



















utfs! :Z :Z :Z
 
Wie kan mij adviseren welke motorbroek ik betr kan kopen zonder dat je het uitrekt en het broek blijft kleven zoals zweet...????????????

Heb laatst 1tje gekocht en aangetrokken nog geen 10 minuten aan bleef die plakken bah

Wie heeft hier ook ervaring en heeft een betere oplossing...?

groetjes


Stoppen met zweten en af en toe eens douchen ??
 
ik heb geen ervaring mee. Ik heb een pak van evolution met zelfde soort spul als goretex erin maar dan iets goedkoper.Werkt perfect. Droge broek aan, droge broek uit.
 
totdat je met dat evolution pak in de regen wat rijden, wat een baggerpakken maken ze daar.
na elke regebui voelt dat pak klam van binnen, mailtje naar evolution gestuurd met die klacjt, kreeg ik een mailtje terug dat ik een katoenen zakdoek tusen de buiten en binenvoering moets stoppen om te kijken of het echt wel vochtig werdt.

zal wel niks met de startpost te maken hebben, maar die snap ik ook niet zo heel erg, nat van het zweet of nat van de regen, of misschien vergeten een tena lady aan te trekken?
 
Foto_Talkpoeder_200_g_Aldi_2006.JPG
 
is het wel leer dan wat je aan hebt?? leer 'ademt' en bij deze omstandigheden zou het niet moeten plakken (de binnenvoering kan dat wél uiteraard) maar dat had je dan in de winkel bij het passen ook al moeten voelen...

anders gewoon idd technisch ondergoed eronder dragen... talkpoeder geeft alleen maar een hoop zooi...
 
Ik niet sp[reekk taal van TS.. toch proberen...
Ik denke ook het termisch ondergoed zal die probleme van het zweet oplosse en zo de broek niet plakke aan het been of het reet. Mischien die kachel ook wat lagerder zette, of airko aandoen... :P
 
Ik heb een textielbroek, die trek ik gewoon over m'n normale broek heen aan,
en weer netjes uit, zonder plakken.

Zo werkt dat met zowat elke textielbroek.
Leer is anders, dat plakt vrij snel.

Als ik eens m'n leren motorbroek aanheb, dan gaat daar
de Odlo Cool langebenen-broek onder aan. :Y
 
Spuit 11:
34311-2890539.jpg


Had ook altijd last van plakken en dit soort ondergoed werkt hier perfect tegen :Y.
Neem even aan dat het om leer gaat, anders heb ik geen idee :P.
 
Laatst bewerkt:
[img=150]http://www.motoport.nl/Content/Kleding/Difi/Images/VentMaxbroek.jpg[/img] 80€ Difi Vent Max info
DiFi Vent Max broek, deze heb ik ook, zelfs in de zomer zweet ik er niet binnen de huis, (in de schaduw). Tijdens rijden is het niet al te koud omdat de ventilatie gaten zitten, bij mij in iedere geval, niet in de rijwind.
De bijpassende Vent Max jas van 99€ is te lucht doorlatend op een naked motorfiets. Het voelt kouder aan dan een T-shirt omdat er ook openingen zijn op borst hoogte. Maar het is te compenseren met een T-shirt overheen trekken....
 
Laatst bewerkt:
totdat je met dat evolution pak in de regen wat rijden, wat een baggerpakken maken ze daar.
na elke regebui voelt dat pak klam van binnen, mailtje naar evolution gestuurd met die klacjt, kreeg ik een mailtje terug dat ik een katoenen zakdoek tusen de buiten en binenvoering moets stoppen om te kijken of het echt wel vochtig werdt.

zal wel niks met de startpost te maken hebben, maar die snap ik ook niet zo heel erg, nat van het zweet of nat van de regen, of misschien vergeten een tena lady aan te trekken?


Ik heb verschillende keren in regen gereden nooit nat geworden. paar uurtjes laten drogen en buitenkant was weer droog.

BTW als je echt nat wilt worden moet je denk ik een goede regenpak dragen.
 
maar koop geen revit pak zoals ik heb want dat kan aardig plakken ook al is het geen leer van binnen


Dat slaat ook weer helemaal nergens op. Rev'it is niet de enige die zijn pakken zo afwerkt.

Als je last hebt van "plakbenen" in een leren pak helpt speciale onderkleding wel. Panty kan ook maar ja, als je een ongeluk krijgt en naar het ziekenhuis wordt afgevoerd zal de verpleging/artsen ook wel denken: heb je weer zo'n travo. _O-
 
Ik heb verschillende keren in regen gereden nooit nat geworden. paar uurtjes laten drogen en buitenkant was weer droog.

BTW als je echt nat wilt worden moet je denk ik een goede regenpak dragen.

ik rij het hele jaar door, dus heb intussen ook wel 1 a 2 regbuitjes voor mijn kiezen gehad, en de buitenkant is idd vrij snel weer droog, de binnenknat voelt allen klam aan als ik het pak weer aantrek, beetje naar.

Dat van nat worden in een goed regenpak moet je denk ik nog maar ff een keer uitleggen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan