Motorkleding

Met slechts 1 pak kom je er niet, hoewel een pak met uitneembare voering en uitneembaar membraan wel in de buurt komt. Dat pak is dan weer wel te groot zonder beide voeringen.
Als je 's zomers buiten loopt draag je ook andere kleren dan 's winters, neem ik aan.
 
Ik ben van ongeveer dezelfde afmetingen als TS. Ik ben begonnen met een textiel pak met uitneembare wintervoering. Is wind en waterdicht dus goed te gebruiken als het koud en/of nat is, daarnaast heb ik sinds vorig jaar een leren combi gekocht. Ziet er gewoon wat sportiever uit en bied uiteindelijk (al ben ik niet van plan het te gaan gebruiken :+ ) bij een valpartij ook wat meer bescherming. Ik heb nu dus gewoon 2 pakken hangen en kan afhankelijk van het weer kiezen welke ik aan doe.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van ongeveer dezelfde afmetingen als TS. Ik ben begonnen met een textiel pak met uitneembare wintervoering. Is wind en waterdicht dus goed te gebruiken als het koud en/of nat is, daarnaast heb ik sinds vorig jaar een leren combi gekocht. Ziet er gewoon wat sportiever uit en bied uiteindelijk (al ben ik niet van plan het te gaan gebruiken :+ ) bij een valpartij ook wat meer bescherming. Ik heb nu dus gewoon 2 pakken hangen en kan afhankelijk van het weer kiezen welke ik aan doe.
Dat is ook wat ik bedoel.
Ik heb zelf 5 pakken, maar 2 moet ook voldoende zijn.
 
ik heb zowel een textiel pak als een lederen combi heeft allebei z'n voor en nadelen vind ik, textiel voel ik me toch minder veilig in als leer maar wel lekker in de winter en het vroege voorjaar, en in de lederen combi krijg je het gauw erg heet als je stil staat met warm weer, (maar ja, je rijd geen motor om stil te staan dus dat valt te verwaarlozen) maar zit wel erg lekker en staat gewoon beter.

maar het is dus de vraag wat je wil gaan doen met de motor, voor woon-werkverkeer is textiel wel makkelijk maar als je mooi weer rijder bent zou ik voor een lederen combi gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan