MotorKledingCenter neemt Motozoom Over

Einschtein

MF veteraan
16 aug 2012
1.545
23
Rotterdam
at eigenlijk een feest jaar had moeten worden voor MotoZoom eindigde in een catastrofe. In het 25de bestaansjaar werd het bedrijf met twee winkels in Amsterdam en Utrecht failliet verklaard. Na een tijd van onzekerheid hebben we heugelijk nieuws te melden. MotorKledingCenter is namelijk de nieuwe eigenaar waarmee het totaal aantal winkels – met MotorKledingCenter Assen – nog dit jaar op 8 zal komen. Op deze manier werken we door aan een land dekkend netwerk aan winkels.

“Hoewel een overname in eerste instantie niet was voorzien, zijn Utrecht en Amsterdam geografisch gezien erg interessant voor ons. Bovendien zagen wij MotoZoom als een mooi bedrijf met enthousiaste medewerkers en een hoge mate van service. Hierdoor hebben zij een grote vaste klantenkring op weten te bouwen. Wij kijken ernaar uit om deze klanten te verwelkomen in onze winkels met een aantal bekende gezichten op de vloer en een uitgebreider assortiment. Natuurlijk mag onze bekende Bikers Lounge ook in Amsterdam en Utrecht niet ontbreken.” Aldus directeur Mark Bos.

Achter de schermen is al druk begonnen met het overplaatsen van de voorraden naar Utrecht. Na MOTORbeurs Utrecht zal in dit filiaal een grote faillissementsuitverkoop plaatsvinden. Van 29 februari t/m 22 maart zullen daar restanten tegen bodemprijzen worden aangeboden. Voor Amsterdam zal er een nieuwe locatie volgen die na een verbouwing later dit seizoen zal opengaan. Uiteraard houden we je van de ontwikkelingen op de hoogte via onze social media.

Omdat service een van onze drijfveren is vinden we het belangrijk om ook met MotoZoom klanten die gedupeerd zijn door het faillisement in contact te treden om te kijken naar een mogelijke oplossing. Hiervoor heeft onze klantenservice een speciaal e-mailadres geïntroduceerd: zoom@motorkledingcenter.nl.
 
Goed nieuws, in eerste instantie voor het personeel, maar ook voor de klanten. Netjes ook dat ze zich in proberen te zetten voor gedupeerde klanten.
 
Mooi...na de beurs in Utrecht open voor een uitverkoop, dat worden hopelijk voor mij nieuwe handschoenen.
 
Ik was aardig het schip in gegaan met Motozoom omdat ik nog een pak in bestelling had staan toen ze failliet gingen. Ik was net met ze in gesprek over het annuleren van de order (omdat de levering lang op zich liet wachten) toen de stekker eruit ging.

Ik heb in een later stadium contact opgenomen met Motorkledingcenter en die hebben het pak alsnog geleverd. Ik vind dat echt bijzonder netjes geregeld, hele dikke vette pluim dus en ik raad andere gedupeerden zeker aan om even contact op te nemen :t
 
Dat is idd netjes van MKC. Zoiets heet 'goodwill kweken' ?

Ik denk dat Motozoom in laatste fase gewoon niet meer geleverd kreeg omdat eigen rekeningen niet betaald konden worden.
(maar dat zeggen ze natuurlijk weer niet tegen hun eigen klanten, zoals jij dus)
 
Terug
Bovenaan Onderaan