Motorkledingwinkel.nl levert niet ervaringen?

Lucheftruck

MF'er
15 okt 2014
47
0
Ekehaar
Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee, maar heb hier nog niets over op het forum zien staan.
op 3 november 2014 de Alpinestars SP-X Leren Handschoen besteld bij motorkledingwinkel.nl na twee weken maar eens gemaild waar ze bleven, geen reactie. week daarna via internet het telefoonnummer opgezocht en gebeld. bleken ze in "Backorder" te staan bij de fabrikant in Italie,(dit stond niet op de site vermeld)
Het is nu 14 januari en ik heb ze nog steeds niet in huis, het wachten doet me niet zoveel. maar de stilte vanaf motorkledingwinkel.nl doet met het ergste vermoeden. ik denk dat ik ze niet meer binnenkrijg.

heeft iemand van jullie ervaring met deze shop? en weet iemand wellicht wat ik hier aan zou kunnen doen?

groet Heftruck
 
Ik weet of het probleem daadwerkelijk bij de winkel ligt... Ik heb namelijk eens de Alpinestars Joey sneakers gekocht bij Alex Motorshop in Heerhugowaard. Die dame heeft me toen verteld dat Alpinestars wel vaker moeite heeft met leveren. Uiteindelijk heb ik er ook twee maanden op moeten wachten, ten ongenoegen van de winkel zelf. Ze hebben vaak genoeg de importeur gebeld en gemaild, maar het gaat zoals het gaat... Even geduld nog!

Maar ik snap wel dat je ervan baalt dat de winkel niets van zich laat horen, das niet netjes
 
Naam: Moto 247
Tel: 038-4604235
Fax: 038-4604234
Website: www.moto247.nl
Adres: Telfordstraat 16 route
Postcode: 8013 RM
Plaats: Zwolle
KvK nummer: 53491432 0000
Type vestiging: Hoofdvestiging

Het pand waar ze vanuit handelen staat trouwens te koop en te huur op Funda.
 
Laatst bewerkt:
Hey Duke 690 en Duckatti,

Bedankt voor jullie reacties. ik zal het telefoon nummer direct bellen en dan horen wat er aan de hand is. dat het pand te huur en te koop staat is natuurlijk al niet gunstig te noemen.

zal ook eens even informeren bij de KVK wellicht weten die iets.

Groet

Edit: De telefoon wordt niet opgenomen.
 
Laatst bewerkt:
Hey Duke 690 en Duckatti,

Bedankt voor jullie reacties. ik zal het telefoon nummer direct bellen en dan horen wat er aan de hand is. dat het pand te huur en te koop staat is natuurlijk al niet gunstig te noemen.

zal ook eens even informeren bij de KVK wellicht weten die iets.

Groet

Edit: De telefoon wordt niet opgenomen.
tis nog vroeg en het is winter
 
Het pand waar ze vanuit handelen staat trouwens te koop en te huur op Funda.

Dat zegt niet zoveel. Ze kunnen ook op zoek zijn naar een ander pand maar mogelijk dat ze eerst hun eigen pand willen verkopen/huren.

Staat naast mijnamelijk ook een pizzaria te koop (al enkele jaren) maar die draait als een
maximemmen.koningslied.john.ewbank.willem.alexander.05.jpg
 
Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje mee, maar heb hier nog niets over op het forum zien staan.
op 3 november 2014 de Alpinestars SP-X Leren Handschoen besteld bij motorkledingwinkel.nl na twee weken maar eens gemaild waar ze bleven, geen reactie. week daarna via internet het telefoonnummer opgezocht en gebeld. bleken ze in "Backorder" te staan bij de fabrikant in Italie,(dit stond niet op de site vermeld)
Het is nu 14 januari en ik heb ze nog steeds niet in huis, het wachten doet me niet zoveel. maar de stilte vanaf motorkledingwinkel.nl doet met het ergste vermoeden. ik denk dat ik ze niet meer binnenkrijg.

heeft iemand van jullie ervaring met deze shop? en weet iemand wellicht wat ik hier aan zou kunnen doen?

groet Heftruck
Je kunt de koop ontbinden, geld retour (indien je al hebt betaald).
En vraag ze dan een berichtje te geven als het wel in NL klaar ligt.
 
Dat zegt niet zoveel. Ze kunnen ook op zoek zijn naar een ander pand maar mogelijk dat ze eerst hun eigen pand willen verkopen/huren.

Staat naast mijnamelijk ook een pizzaria te koop (al enkele jaren) maar die draait als een [afbeelding]
die blauwe nagellak verpest het
 
hey Zot, Sjaak de beer en Martell,

Ik heb meerdere malen contact gezocht met deze shop, een berichtje terug zou dan wel netjes zijn. dat het winter is maakt me niks uit. ik heb betaald dus wil ik ook graag mijn goederen ontvangen.
daarnaast kan het zo zijn dat ze op zoek zijn naar een nieuwe locatie, maar het begint nu wel een optelling van feiten te worden, tevens is er iets raars aan uw foto.

om de koop te ontbinden zal ik wel eerst contact met deze mensen moeten kunnen hebben lijkt mij? als ze nu al niks van zich laten horen waarom zouden ze dan wel mijn geld terug storten..

Groet Luc
 
hey Zot, Sjaak de beer en Martell,

Ik heb meerdere malen contact gezocht met deze shop, een berichtje terug zou dan wel netjes zijn. dat het winter is maakt me niks uit. ik heb betaald dus wil ik ook graag mijn goederen ontvangen.
daarnaast kan het zo zijn dat ze op zoek zijn naar een nieuwe locatie, maar het begint nu wel een optelling van feiten te worden, tevens is er iets raars aan uw foto.

om de koop te ontbinden zal ik wel eerst contact met deze mensen moeten kunnen hebben lijkt mij? als ze nu al niks van zich laten horen waarom zouden ze dan wel mijn geld terug storten..

Groet Luc

in de winter gebeurd er in de motorkleding erg weinig. Dat is de ideale tijd om op vakantie te gaan als je een motorkleding shop hebt.

Natuurlijk moet je dan wel blijven communiceren met je klanten, maar ik snap best dat ze uitslapen.
 
Ze hebben het druk :')

Bedrijfsgegevens:

Let op:
Wegens enorme drukte momenteel niet telefonisch bereikbaar (*). Stuur een mail naar info@motorkledingwinkel.nl

Naam:

Motorkledingwinkel.nl

BTW:

NL850899746B01

KvK:

53491432

Rekening:
161906931
IBAN:

NL59RABO0161906931

BIC:

RABONL2U

Mail:

info@motorkledingwinkel.nl

Telefoon: *
Let op:
De klanten service is bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 09:00 tot 10:00 en van 17:00 18:00 uur
Zaterdag's van 09:00 uur tot 16:00 uur

Vul het formulier op onze contact pagina in voor uw vragen, suggesties en/of opmerkingen. Wij antwoorden dan binnen 24 uur. Maakt u liever gebruik van uw eigen e-mail programma mail dan naar info @ motorkledingwinkel.nl
 
vrij vertaald

De dame van de kleding werkt alleen in het seizoen
Dat zou zomaar kunnen :)

Zelf zou ik dat anders omschrijven:
In het winterseizoen hanteren we andere tijden dan in het hoogseizoen.
We zijn bereikbaar op.... van... tot.. in de periode XXXXXXX
Miv 1 maart zijn we maandag tm zaterdag dagelijks bereikbaar van 9 uur tot 18 uur.


Zoiets :)

Nu is het net alsof ze onder een smoes de telefoon er uit hebben getrokken.

Toch kan er best een mailtje richting klant gedaan worden, lijkt me.
 
Dat zou zomaar kunnen :)

Zelf zou ik dat anders omschrijven:
In het winterseizoen hanteren we andere tijden dan in het hoogseizoen.
We zijn bereikbaar op.... van... tot.. in de periode XXXXXXX
Miv 1 maart zijn we maandag tm zaterdag dagelijks bereikbaar van 9 uur tot 18 uur.


Zoiets :)

Nu is het net alsof ze onder een smoes de telefoon er uit hebben getrokken.

Toch kan er best een mailtje richting klant gedaan worden, lijkt me.

Ze willen het onderste uit de kan en zoveel mogelijk de schijn ophouden lijkt me.

iets met deksel op je kop
 
Heb zojuist ook even een vraag gesteld via het contactformulier. Als ik iets hoor zal ik het hier posten...
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor komt daarvandaan, er stonden de keren dat ik er was een heleboel dozen met 'motorkledingwinkel.nl' tape erop in de showroom... Grote kans dus... ;-)
 
Hey mensen,

Wat een stroom aan reacties, inmiddels na ruim twee maand en het starten van dit topic mailcontact gehad. De oranje handschoenen die ik wilde zijn er niet meer, dus nu gevraagd om de zwart-witte. Dit zou 1,5 tot 2 weken gaan duren! Ik ben benieuwd!

Bedankt voor alle reacties!!

Groet luc
 
Ik weet of het probleem daadwerkelijk bij de winkel ligt...

Natuurlijk ligt het probleem bij de winkel. Als je als winkel niet in staat bent je klant op tijd te leveren dan informeer je hem en overleg je de mogelijkheden: koop ontbinden, vervangend product aanbieden, of nog even wachten......
 
Heb zelf iets dergelijks meegemaakt.
Levering werd uitgesteld en uitgesteld.. ene na andere smoes. En ik moest elke keer bellen.
Daarna gebeld en gezegd dat we aangifte gingen doen bij politie.
Paar dagen later was het geld teruggestort })
 
Terug
Bovenaan Onderaan