Motorlaarzen Sidi een nieuwe zool geven

9 dec 2007
101
0
Helmond
Recentelijk heb ik uit Engeland via ebay nieuwe zolen aangeschaft en door de plaatselijke "hakkenbar" eronder laten zetten, ik ben zeer blij met het resultaat en wilde dit met jullie delen dat het mogelijk is een nieuw leven in je boots te geven.

full

full
 
Laatst bewerkt:
Wel makkelijk als je er bij verteld wat die zolen en de hakken bar kostte.
En waar je de zolen gevonden hebt. lezen is ook lastig.

Ik bedoel, ik zoek me hier suf en vind alleen maar halve zolen..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel benieuwd naar de slijtage van je oude zolen. Aan die van mij is na 4 jaar nog niet veel slijtage te zien (ook sidi) en ja, ik loop er ook wel eens mee.
 
Je kunt er ook wel non-sidi zolen onder laten zetten denk ik? (voor de helft van de prijs, NL'er he!)
 
Laatst bewerkt:
Hmm... Dat is een goeie tip. Mijn Sidi's beginnen ook wat 'op' te raken bij de zolen...
 
Ik ben wel benieuwd naar de slijtage van je oude zolen. Aan die van mij is na 4 jaar nog niet veel slijtage te zien (ook sidi) en ja, ik loop er ook wel eens mee.
Meer druk zetten op je steuntjes in de bochten.
Circuitrijders verslijten 1-2 paar per jaar.
En dat komt niet door het lopen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb altijd Dainese gehad en nu voor het eerst Sidi.
Er zitten nu al scheuren aan de bovenkant van de laars waarschijnlijk door het schakelen.
Vind Sidi erg mooi maar ik ben wel terug naar Dainese.

Maar deze opmerking heeft niets te maken met het vervangen van de zolen

Fons
 
Ze zitten heerlijk, maar slijten als een malle |( :X
Ik loop er amper mee, dus het valt mij echt tegen.

Maargoed zo heb ik ook alpinestars handschoenen en die slijten ook binnen de korste keren door.
 
Precies, vandaar mijn opmerking dat je er ook andere zolen dan sidi onder kunt laten hangen (wrs nog goedkoper ook), vraag maar aan de schoenmaker. Dat sidi aan de onderkant kan me gestolen worden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan