Motorlaarzen Sidi mt 39. ( € 159 nieuw nu € 75

meeuwtje

Die hard MF'er
19 dec 2005
637
1
l'dorp
Hoi luitjes,


Sidi laarzen mt 39 aangeboden, zeer goede staat en als nieuw behoudens wat kleine veegjes op de neuzen. Deze laarzen kosten 159 euro, ivm krapte in de maat mogen ze weg voor iets minder dan de helft: € 75,-
Scheelt de helft en je hebt echt een paar nieuwe laarzen want ze zijn maar paar keer gedragen door m'n vrouwtje en toen was de maat ineens niet goed.....zucht ( :+ )


full


 
Laatst bewerkt:
en de laatste

full


nogmaals, een stel prima laarzen zoals jullie zien. We willen er van af dus prijs is incl. verzenden oké?
 
Mijn meissie zoekt nog laarzen, maar ik heb zelf de ervaring dat SIDI's nogal klein uitvallen. Mijn vriendin heeft normaal maat 39 in de schoenen, dus als deze laarzen ook klein uitvallen, heeft zij natuurlijk het zelfde probleem als jou vrouw. Wat voor maat heeft jou vrouw normaal in de schoentjes?
 
Mijn meissie zoekt nog laarzen, maar ik heb zelf de ervaring dat SIDI's nogal klein uitvallen. Mijn vriendin heeft normaal maat 39 in de schoenen, dus als deze laarzen ook klein uitvallen, heeft zij natuurlijk het zelfde probleem als jou vrouw. Wat voor maat heeft jou vrouw normaal in de schoentjes?
mt 38-39 idd, scheelt per schoen. O-)
 
Zal mijn vriendinnetje met haar maat 39 met het zelfde probleem zitten .....Als je in de regio Apeldoorn woont, kan ze misschien ff passen.....
 
Zal mijn vriendinnetje met haar maat 39 met het zelfde probleem zitten .....Als je in de regio Apeldoorn woont, kan ze misschien ff passen.....
Woon er niet in de buurt nee( vlak bij Den haag) Waar het bij mijn vrouw aan schortte was meer de breedte en wat minder de lengte van haar voet. Maar dat Sidi klein valt is bekend nu ja :Y
 
Woon er niet in de buurt nee( vlak bij Den haag) Waar het bij mijn vrouw aan schortte was meer de breedte en wat minder de lengte van haar voet. Maar dat Sidi klein valt is bekend nu ja :Y
Gaat hen niet worden dan. Mijn meissie heeft ook nogal brede voetjes. Zonde..... '( Zijn echt mooie laarzen...Suc6 met de verkoop. :W
 
Mooie laarzen..

Heb mijn meissie net even een smsje gestuurd, ze heeft wel interesse alleen wil ze vanavond toch even kijken of ze ze mooi vindt :X ..

Waar zouden ze eventueel te passen zijn..
Kom zelf uit Bodegraven...

grt Marco..
 
Mooie laarzen..

Heb mijn meissie net even een smsje gestuurd, ze heeft wel interesse alleen wil ze vanavond toch even kijken of ze ze mooi vindt :X ..

Waar zouden ze eventueel te passen zijn..
Kom zelf uit Bodegraven...

grt Marco..
joef got meel :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan