motorlift

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertke

Rookie
3 jan 2022
7
5
Is het doenbaar om een lift onder de uitlaten te zetten en dan m'n Rebel 250 van 150 kg omhoog te zetten Er is nl geen andere mogelijkheid om de 2 wielen van de grond te krijgen en zo kan ik hem ook beter poetsen .De Rebel is van 1985 en ik van 1951,Kan nog rijden en zelfs bukken ...terug rechtopkomen is het probleem...
 
dan zijn de wielen nog niet af te nemen en de kettingset moet er op,er is enkel een zijsteun
Daar kan je eventueel een achter en voorbok voor kopen,die zijn op MP wel te vinden voor weinig.
Die kan je ook alleen aanschaffen,maar dan zit je nog steeds op de grond te werken.
Mocht je in de buurt van Brabant wonen,ik heb nog een achterbok die weg mag voor weinig.
20211129_142654.jpg
 
Laatst bewerkt:
Snap je probleem niet een motorschaarkrik met twee stuntjes kan je daar goed plaatsen om de motor optebokken
IMG-20210416-135248.jpg

Steuntjes onder het frame en je heb geen last van die uitlaatbochten
Die heb ik ook,maar je blijft op de grond werken,door combinatie van deze schaarkrik met een achterbok kan je wel beide wielen van de grond tillen,met deze combinatie op een heftafel hoef je niet meer te bukken.
 
Hallo, ik wil een CB125 F aanschaffen maar ben slechts 1m 62 Bestaat er een low seat (niet bij Honda,hebben ze niet) die ook op de cb125 past
Of doorsnijden? Het is een nieuwe, dus da's dan spijtig...Ik raak met de tippen de grond..
 
mijn vrouw is 1.58m en die reed met yam fz6 fazer en triumph street triple allebei verlaagd naar +- 79cm zithoogte zoals de cb
soms ben je te bang
als je ,zoals je nick laat vermoeden een man bent dan heb je daarbovenop nog sterkere beenspieren dan een vrouw
ook normaal gezien. Zo een cb weegt dan ook nog eens zoveel minder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan