motorliften voor 55euro,betaal niet meer dan dat!

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
In de aanbieding momenteel bij
http://www.vancranenbroek.nl
Op marktplaats hopen 8-) partikuklieren er het dubbele voor te vangen. ;)
full
 
Hoe moet je motor daar op staan ??

misschien domme vraag, maar heb je misschien een afbeelding waar er een motor op staat ofzo ?? ben wel benieuwd, want ziet er interessant uit om te kopen.



groeten !!
 
Ja het zijn lastige dingen als je er geen framebuissteuntjes bij hebt zitten en met stukkies hout gaat klooien en na een krachtinspanning op een grote baco je motor van de stellage zie duvelen :X

tell uit je winst :+
 
Ja het zijn lastige dingen als je er geen framebuissteuntjes bij hebt zitten en met stukkies hout gaat klooien en na een krachtinspanning op een grote baco je motor van de stellage zie duvelen :X

tell uit je winst :+
kan je er niet een plaat op maken :?
 
als je twee van die "gevallen" aanschaft kun je idd er een lange brede plaat op bouten en je motor (op middenbok?) doen rijzen en wat makkelijker aan het blok werken :)
of een zo'n geval erg stevig op de vloer vastbouten dan kan er ook een zelfde plaat op :)
 
Laatst bewerkt:
of je koopt meteen een echte motorlift die ervoor zorgt dat je brommer niet een highsider maakt op je lift.
 
of je koopt meteen een echte motorlift die ervoor zorgt dat je brommer niet een highsider maakt op je lift.

Tis maar net hoe je het spul erop parkeerd,in een aflevering van American Choppers met opname's in de goed geoetileerde werkplaats flikkerd er ook een brOmmerd van een heus echte motorlift :X
 
Tis maar net hoe je het spul erop parkeerd,in een aflevering van American Choppers met opname's in de goed geoetileerde werkplaats flikkerd er ook een brOmmerd van een heus echte motorlift :X


dan hadden ze de spul maar moeten vast zetten
 
Is al eens een topic over geweest tijdens de vorige aanbieding: Erg goedkoper motorlift

Deze liften zijn absoluut goed (ik heb er zelf 1 en heb ook van anderen alleen maar positiefs gehoord), voor dezelfde van Power Plus Tools, betaal je zo €150,=

Je fiets moet 2 framebuizen hebben die lager lopen dan het motorblok, anders moet je een soort adapter maken.
 
:Z Goeiemorgen allen..

Van Crananbroek heeft mooie tuinmeubels, maar qualitatief gereedschap heb ik er nog niet echt kunnen vinden hoor.
Maar het is een mooie lift om een crossmotor op te zetten, of je moet heel dat ding gaan verlassen. B|
Maar voor 55 eu is het geen geld.
 
:Z Goeiemorgen allen..

Van Crananbroek heeft mooie tuinmeubels, maar qualitatief gereedschap heb ik er nog niet echt kunnen vinden hoor.
Maar het is een mooie lift om een crossmotor op te zetten, of je moet heel dat ding gaan verlassen. B|
Maar voor 55 eu is het geen geld.

Voor sjopperts is het een perfecte lift
 
Hefvermogen isd 680 kg,. motortje van 200kg moet dan toch wel lukken, ook al is het Cranenbroek.

Ik heb thuis ook zoiets dergelijks, ook nogal b merk, maar doet zijn werk perfect,....

Zoals bovengenoemd moet je wel 2 frame buizen onder je motor hebben lopen,..
 
Jah leuk, maar voor de keren dat ik aan me motor sleutel...hoeftie nie op een lift te staan hoor.

helemaal mee eens,het is en blijft veel aandoenlijker als je het op je knietjes moet doen,je vriendin vraag je toch ook netjes op de knietjes of je haar de rest van haar leven haar beurten mag geven(of andersom ,sommigen zijn geemancipeerd) :)
 
ik denk dat ik me eentje ga halen, is wel heeel relaxed als je banden of iets moet verwisselen of als je nieuwe tandwielen moet en dus je achterbrug er uit moet halen. Denk dat het wel heeel fijn is!!

KOPEUHHH!

Is dat vandaag in de aanbieding daar?
Dan ga ik daar misschien vandaag us ff langs.
 
Tot nu toe is het mij altijd gelukt met stukken hout. Zowel voor het smeren v/d ketting alswel het eronderuit halen v/h blok *D dit lijkt me niet heel stevig, maar wel goedkoop :) maar ik sla toch ff over ;)
 
de aanbieding geld tot 12-12-2004,jammer genoeg woon ik in Noord-Holland '(
 
komt dan cranenbroek krantje helemaal daar en daar is geen vestiging? :?

ik heb dit doorgespeeld gekregen middels een mailtje,goed nieuwsgaat snel,maar helaas zijn er alleen in het zuiden deze vestigingen,vandaar })
 
heb zelf een dezelfde krik, toevallig werkt mij pa bij inporteur van die dingen.
je moet id geen kuipwerkje hebben maar bij mijn motor (suzuki gsf 600 bandit) gaat t prima met een paar blokjes houd onder de framebuizen.
en werkt veel plezieriger als motor 60 cm hoger staat.
en hij is verijdbaar met motor er op.
maar voor veel motors zal het een onbruikbaar ding zijn.
 
Hoihoi,

Cranenbroek is best een bezoekje waard hoor, ze hebben wel vaker van dit soort aanbiedingen. Nog leuker wordt het als je meerdere stuks tegelijk afneemt, er is dan namelijk nog heel goed over de prijs te onderhandelen ... Dus niet vergeten: AFBIEDEN!!!

Over het algemeen hebben ze geen proffessioneel gereedschap, maar voor de hobbyist is er best leuk spul te halen. Vooral het gereedschap wat je slechts enkele keren per jaar gebrukt is er goedkoop te halen.

Kies voor het gereedschap wat je dagelijks gebruikt wel degelijk spul!!!
(ik heb een Dnepr, dus gebruik ik veel dingen dagelijks ... ;) )

Groeten!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan