Motorloze uren!!

Sergio

MF veteraan
11 jul 2008
2.267
449
Alkmaar
Respect voor "the die hards" die wel gewoon nog rijden. Koude maakt mij ook niet uit maar die pekel wil ik niet op mijn redelijk nieuwe fiets.

MF is leuk maar naast vrouw, studie en werk wel aardig wat tijd over. Hoe delen jullie die extra tijd in met zoveel motorloze uren?

full
 
Meer lezen, meer sporten en volgens de familie ben ik nu wel sociaal.
Lees: niet het hele weekend pleite op de motor :)
 
Hm extra online op MF

Wat vaker tegenstanders afschieten in Battlefield :9

Langer onderweg in het blik omdat half Nederland weigert winterbanden te kopen

Schaatsen


Ik kom de winter wel door :P

O en de pekel is ook zo op, dus kunnen we meteen als het dooit weer de weg op.
 
Hm extra online op MF

Wat vaker tegenstanders afschieten in Battlefield :9

Langer onderweg in het blik omdat half Nederland weigert winterbanden te kopen

Schaatsen


Ik kom de winter wel door :P

O en de pekel is ook zo op, dus kunnen we meteen als het dooit weer de weg op.

winterbanden :')

die koop ik dus echt niet voor die 3 weekjes sneeuw die nederland kent.
ik hoef gelukkig ook maar 15km te rijden naar t werk binnendoor ;)
 
winterbanden :')

die koop ik dus echt niet voor die 3 weekjes sneeuw die nederland kent.
ik hoef gelukkig ook maar 15km te rijden naar t werk binnendoor ;)

Nog zo'n simpele die denkt dat winterbanden alleen nodig zijn bij sneeuw.

Weleens van waterafvoer bij regen gehoord en lagere temperaturen waardoor grip minder word.....

Van mij mogen ze het gaan verplichten net zoals in omringende landen. Hoef ik me ook geen zorgen te maken om die koekebakkers die met hun zomerbanden tegen mijn auto aanschuiven.

Toepasselijk stukje:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/files_verhalen_op_zomerbandenr.html

Ontopic, kut roepen en balen dat het slecht weer is en zo min mogelijk naar de motor kijken want dan kriebelt het alleen maar nog meer.
 
Laatst bewerkt:
Nog zo'n simpele die denkt dat winterbanden alleen nodig zijn bij sneeuw.

Weleens van waterafvoer bij regen gehoord en lagere temperaturen waardoor grip minder word.....

Van mij mogen ze het gaan verplichten net zoals in omringende landen. Hoef ik me ook geen zorgen te maken om die koekebakkers die met hun zomerbanden tegen mijn auto aanschuiven.

Toepasselijk stukje:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/01/files_verhalen_op_zomerbandenr.html

Ontopic, kut roepen en balen dat het slecht weer is en zo min mogelijk naar de motor kijken want dan kriebelt het alleen maar nog meer.

dus dan ben ik gelijk een simpele? :?

t feit dat je al stukken van geen stijl quote zegt al genoeg.

als jij 15km 7,5 heen en 7,5 terug moet rijden en dan niet harder dan 50 kan en daarvoor winterbanden koopt ben je gewoon stom bezig.
pure geldverspilling.

en als je met 50km.h je auto nog niet eens op de weg kan houden kun je beter gaan fietsen of lopen :Y
 
dus dan ben ik gelijk een simpele? :?

t feit dat je al stukken van geen stijl quote zegt al genoeg.

als jij 15km 7,5 heen en 7,5 terug moet rijden en dan niet harder dan 50 kan en daarvoor winterbanden koopt ben je gewoon stom bezig.
pure geldverspilling.

en als je met 50km.h je auto nog niet eens op de weg kan houden kun je beter gaan fietsen of lopen :Y

Nou oke, dan denk je niet echt logisch na en roep je maar gewoon wat laat ik het daarop houden.

Volgens mij word er maar weinig gequote van geenstijl maargoed....en is in mijn ogen ook niet relevant.

Ik ken niet al jou autokilometers maar ik durf er redelijk wat om te verwedden dat je ook weleens wat verder bent gekomen met je auto dan alleen die paar kilometer naar het werk. En bovendien kun je met 50 km per uur ook redelijk wat schade veroorzaken dus dat is al sowieso een waardeloos argument.

Bovendien is pure geldverspilling ook onzin wanneer je ze omwisselt met je zomerbanden kost het je niks extra's.


Overigens valt een stukje veiligheid bij mij iig nooit onder pure geldverspilling.

Vind het prima dat je een andere mening hebt maar kom dan wel met fatsoenlijke argumenten, of vind je serieus dat winterbanden alleen maar werken met sneeuw???
 
Laatst bewerkt:
Respect voor "the die hards" die wel gewoon nog rijden. Koude maakt mij ook niet uit maar die pekel wil ik niet op mijn redelijk nieuwe fiets.

MF is leuk maar naast vrouw, studie en werk wel aardig wat tijd over. Hoe delen jullie die extra tijd in met zoveel motorloze uren?
[afbeelding]

Extra tijd... :?
Welke extra tijd... :?

De vrije tijd die ik heb, besteed ik aan de dingen die ik doen moet en de dingen die ik leuk vind op dat moment. Het is simpel... ik heb een blokje tijd en die verdeel ik in stukken. Soms doe ik iets, waardoor iets anders niet gaat lukken... dat heet keuzes maken... ;)

Als ik zin heb om motor te rijden, laat ik andere dingen en in deze tijd doe ik de dingen, waar ik eerder niet aan toe kwam, of de dingen die me nu leuk lijken. Tijd om te vervelen heb ik niet, er is zoveel te doen...

De enige extra tijd die ik nu heb, komt voort uit het feit dat ik in dit weer geen voetbaltraining hoef te geven aan mijn jeugdteam en er op zaterdagochtend ook geen wedstrijd op het programma staat. Die extra tijd besteed ik aan m'n huis... woon er net 3 maanden in, dus nog genoeg te doen... ;)
 
Nou oke, dan denk je niet echt logisch na en roep je maar gewoon wat laat ik het daarop houden.

Volgens mij word er maar weinig gequote van geenstijl maargoed....en is in mijn ogen ook niet relevant.

Ik ken niet al jou autokilometers maar ik durf er redelijk wat om te verwedden dat je ook weleens wat verder bent gekomen met je auto dan alleen die paar kilometer naar het werk. En bovendien kun je met 50 km per uur ook redelijk wat schade veroorzaken dus dat is al sowieso een waardeloos argument.

Bovendien is pure geldverspilling ook onzin wanneer je ze omwisselt met je zomerbanden kost het je niks extra's.


Overigens valt een stukje veiligheid bij mij iig nooit onder pure geldverspilling.

Vind het prima dat je een andere mening hebt maar kom dan wel met fatsoenlijke argumenten, of vind je serieus dat winterbanden alleen maar werken met sneeuw???

winterbanden zijn niet alleen voor sneeuw, das logisch. maar voor regenafvoer heeft t meer met profiel van de band te maken.
en niet de hardheid (compound) van het rubber.

en ik rijd met de auto nooit ver. enkel naar het werk en wat dingen in de omgeving.
en ik ga niet voor die paar weekjes een set banden aanschaffen die ik ook weer ergens moet neerzetten in de schuur waar geen ruimte voor is.

en over het logisch nadenken... kijk eens in een spiegel, omdat iemand iets doet wat voor jou gevoel niet goed is.. gelijk iemand een simpele noemen.. goed voor de gezelligheid hier.

t komt er gewoon op neer dat niet iedereen de mening over winterbanden deelt.
en ik persoonlijk vind het niet nodig voor dat stukje en die paar 100 km's die ik maak met de auto in de winter.

rijd je nou het hele jaar door veel km's door heel nederland dan zou ik het nut er ook wel van zien.
financieel gezien is t in mijn situatie gewoon geld weggooien. en dat steek ik liever in de motor :Y
 
Overige vrije tijd door brengen met msn en MF. Daarnaast, niet geheel onbelangrijk, leuke dingen doen met man en zoon.
Nu we hier weer (goed) ijs hebben, een beetje schaatsen, sneeuwpop maken en iedere dag de stoep voor het huis sneeuwvrij maken grrrr :( ...dat laatste is niet echt mijn ding maar hoort er wel bij (wil geen ongelukken hier voor de deur).
Verder is dit jaargetijde ook heerlijk om vroeg onder de wol te gaan...lekker warm :9~ .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan