Motorloze uren!!

niks mis met die keuken :+

je kunt er koken en mf'en.

dat er niks op die muur zit is bijzaak.

is nergens voor nodig :+

je wacht gewoon totdat
Williams,-John-005_258x210.jpg

langs komt met Help, mijn man is klusser!
 
Ik dood nu mijn tijd met de voorbereidingen op mijn Dakar Challenge van 2010...

Het is nu geen motor weer, dus ik vertrek op 13 februari naar Dakar (niet zoals op t.v., maar voor het goede doel) (zie signature)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een leuke add-on voor de flightsim ontdekt:

Air Hauler: run je eigen Cargomaatschappij en vlieg vracht over de hele wereld. Een soort Cargo Tycoon voor de Flightsimulator........alleen......er gaan wel wat uren in zitten hoor......
 
Ik ga lekker wat vaker op de bank zitten met een filmpje :) goede vrijetijdsbesteding dacht ik zo ;)

Het hele winterbanden/ zomerbandengedoe vind ik een beetje off-topic. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik all-season banden heb :+
Hele term 'zomerband' slaat al op poep. Een zomerband was vroeger gewoon een band die iedereen overal en altijd gebruikte: ook in de winter. Voor die kou heb je nu dus speciale winterbanden. Die bieden bij vrieskou en sneeuw etc. meer grip en dus veiligheid. Mgoed, de gemiddelde winters in Nederland zijn niet erg koud en vooral regenachtig. Bij 4 graden en wat regen kan je prima op de normale banden blijven doorrijden, dan heb je die winterdingen echt niet nodig: pure marketing bs wat dat betreft.

Ow en wat mijn extra tijd betreft: Ik ben ook nog eens werkzoekend (ook wel: werkloos) en heb dus extra veel tijd. Om de tijd te doden doe ik maar wat vrijwilligerswerk en verder veel lezen enzo :Z Zul je zien: zo lang het frutweer is blijf ik baanloos en zodra de eerste zonnestralen moeder aarde weer beroeren, nadat de regen de pekelshite heeft weggespoeld, ben ik 40u per week aan het werk... Taai! :9
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al sinds mei 2009 motorloos. '( ( Buiten een motor die ik voor 2 weken gekocht in juli had om op vakantie te kunnen)
Mijn arme kwaak is toen kapot gegaan , en ik ben nog steeds bezig met heen en weer bellen en vooral veel wachten. B|

Ik vul mijn tijd op met sokken breien en wezenloos voor me uit staren. :+
 
Op het moment een nieuwe verslaving:

Plants vs. Zombies

Erg simpel maar leuk spel :)
dat valt me nou weer tegen dat jij dat spel speelt :Z
ik heb het laatst ook gespeeld(zat bij een pakket van popcap games aanbieding) maar ik vond het niet leuk :N
vind ik wachten op 1:12 modelletjes spannender _O-
je had zeker weer niks te doen op het werk :+
 
dat valt me nou weer tegen dat jij dat spel speelt :Z
ik heb het laatst ook gespeeld(zat bij een pakket van popcap games aanbieding) maar ik vond het niet leuk :N
vind ik wachten op 1:12 modelletjes spannender _O-
je had zeker weer niks te doen op het werk :+

Leuke afwisseling als ik Cod MW2 ff zat ben :)
 
Buiten de momenten om dat ik me toch echt niet kan beheersen, rijd nog steeds wekelijks op gewone BT45's.
Vandaag:
080120101340.jpg


Verder is het momenteel, kamer opschonen voor herindeling. Huisgenoot afschieten en vrienden lastig vallen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan