Motormaatje gezocht motorvakantie Pyreneeën en Picos de Europe.

Nee Jan dat gaat hem niet worden. Lekker alleen op stap, je komt altijd wel iemand tegen voor een praatje. Verders ga ik nog steeds met de tent op stap. Dus ook meer aanspraak op de camping.

Maar toch alvast veel plezier Jan en een gratis schopje.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWBO
Hallo Superrobke, bedankt voor je schopje, maar heb waarschijnlijk al een ervaren motormaatje gevonden, woont ook nog eens op 500 m bij mij vandaan. Nog even proefrijden samen en als dat een beetje klikt gaan we ervoor.
 

Ik ben er mee bezig om te achterhalen hoe dit gaat uitpakken en hoe heet de soep per 1 april gegeten wordt.
Het gooit ook de plannen van mijn man en zijn maat in de war. Kan zijn dat om een beperkte maatregel gaat, en anders is het totaal ruk.
 
Als je de tekst leest in de link van nvdw zie je dat dat al bijna een jaar zo is,en op de kaarten zie je het gebied.
Het is een onbewoond gebied waar amper wegen zijn en het max. dB is afhankelijk van het tijdstip 40 - 50dB,ik lees daar ook niets dat het alleen voor motoren en quads zou gelden,het telt voor alle vormen van lawaai.
En er is ook te zien dat er sinds 2018 zo al meerdere gebieden zijn in Spanje,het gaat telkens over echte natuurgebieden waar niet mag gebouwd worden,en dus ook amper wegen zijn.
Enkel als je echt offroad gaat ga je er last van hebben.
Het artikel van RideApart slaat dus helemaal nergens op,ze doen alsof de hele pyreneeën verboden terrein zijn voor motoren.
Als je op de weg blijft is er dus geen enkel probleem.
 
Lekker genieten daar✌️
Deze keer niet voor mij. Het is de route die ik vorig jaar heb gereden en die ik ietsje ombouw (het kan altijd nog beter!) en die mijn man en zijn maat gaan rijden. Ik ben ondertussen weer bezig met het denkwerk voor de route voor mezelf en vriendin Caroline voor dit jaar.

leesvoer:
 
Terug
Bovenaan Onderaan