motormaatje gezocht voor 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik stel voor dat we eerst eens een datum prikken om een zondagje te gaan rijden (maart ergens?) Kunnen we tijdens die toch elkaar mooi leren kennen, het vast een beetje hebben over een bestemming, en wat data kortsluiten. Is dat een idee? Zo ja, dan stel ik voor dat ik een poll in dit topig ga zetten zodat we een datum kunnen plannen
 
lijk me leuk waneer speken we af om een stukje te knallen
mag hier wel in holten bij me thuis even bij praten hoe of wat zeg het maar
lijk me leuk om mee te gaan met een paar man
*O* *O* *O* *O* *O*
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
@BramC, Dat lijkt me wel een goede open die poll maar. Ik ga kijken of ik dat kan halen (holten is voor mij alweer 180KM rijden)
 
We zijn de topicstarter een beetje kwijt volgens mij :+

Ik woon ook in Heerenveen. Heb misschien ook wel interesse voor een motorvakantie. Is wel afhankelijk van periode enzo ;)
 
wat dacht je van 6 dagen italie in april 2009
en de stelvido pas op de heen reis
slapen bij kennis bij het gardameer
tentjes staan al klaar
ik hoor wel
rij zelf r1 uit 1998

hey edwin, dat is een leuke rit.
Zag net dat je in holten woont met een R1 uit 98.
Zelf woon ik dus ook in holten met een R1 uit 98(onder andere)
mischien leuk om eens een ritje te maken!
Het is me nu even te koud, maar laat het maar weten.

greetz
Ron
 
lijk me leuk waneer speken we af om een stukje te knallen
mag hier wel in holten bij me thuis even bij praten hoe of wat zeg het maar
lijk me leuk om mee te gaan met een paar man
*O* *O* *O* *O* *O*
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~~

Klinkt als een goed idee, ben er ook een voorstander van om eerst even ergens te meeten
Maarja dan moet t eerst even wat beter weer worden, t is mij nu nog te koud -O- -O-

Denk trouwens dat als TS niet meer terug komt dat we ff een nieuw topic moeten openen met daarin een datum voor the first ride en een plek om af te spreken
bv afspreken in de buurt van Amersfoort dan binnendoor richting Holten?
 
Isle of man!!! Reis al geboekt:D

Maar ik wil best even een nieuw topic aanmaken, zal ik dan een aantal data in maart kiezen om in de Poll te zetten? Dan zal het weer wel weer goed zijn neem ik aan? Ik zal morgen dat topic ff openen en t polletje maken. En dan denk ik idd gewoon in Holten vergaderen, en een leuk ritje erbij plakken. Komt vast goed.
 
Ik heb trouwens phone met navi. Misschien handig om te vermelden van iedereen die ook navi heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan