Motormaatje in de kreukels

Heel veel sterkte toegewenst. Was het toevallig bij de afslag Volkel? Kwam wat later er langs rijden toen alles afgesloten was. Zag dat hij idd eenm flinke klap gemaakt moest hebben en hoopte dat hij zelf ok was.

Nogmaals succes toegewenst.
Yep, klopt
 
Nou ik heb hem vandaag gesproken en hij kan weer een heel klein beetje strompelen met krukken, dus dat gaat vooruit. Ik heb ook ff gemeld dat ik dit verhaaltje op het forum gezet had en dat kon hij wel waarderen. Vooral het feit dat er zoveel mensen zijn die met hem meeleven. TOP!!! Bedankt voor de leuke reacties!! :}
 
Sterkte.

Ik heb net hetzelfde meegemaakt alleen ik reed er achter en zag mijn maat met een vaartje van 70 onderuit gaan alleen hij kwam wat obstakels tegen onderweg. ;(


Dus sterkte.
 
ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt. Wens hem sterkte en als je nog leeft kan een menselij lichaam heel sterk zijn!

Sterkte en doe een beetje rustig aan.
Remember: de gasten met heftige verhalen moeten zich afvragen aan wie ze het allemaal door kunnen vertellen.....

Greetz

Vollegas75
 
Ook van mij heel veel sterkte toegewenst voor je maat en jezelf. Gelukkig gaat het weer redelijk met hem en ik hoop dat hij er geen blijvend letsel aan overhoud. En dan nadat hij genezen is, zo snel mogelijk weer :]
 
das niet zomaar ff een glijertje man, dat soort dingen hoop je nooit mee te maken

wens em een spoedig herstel en laat m niet het motorrijden opgeven door dit he!
 
Terug
Bovenaan Onderaan