Motormaatje in de kreukels

RRowdy

MF veteraan
14 jun 2004
5.516
0
Dordrecht
Ik kreeg gisteren een mailtje van een motormaatje van me dat het motorrijden er voor hem voorlopig niet meer in zit ivm met een crash. Om te weten hoe het echt zat belde ik hem ff. Echt goed klonk hij niet meer. Hij vertelde dat hij bij een afrit in de buurt van Uden met zijn net aangeschafte (4mnd) Honda VTR sp2 op een voor hem niet meer te herinneren vreemde manier in de bocht op z'n plaat was gegaan. Helaas voor hem kwam er op dat moment ook net een auto aan. Gevolg; Motor total-loss, 5 uur durende operatie, onderarm 2 platen, in onderbeen een pen. Ik dacht nog, J*z*s, dat je nog leeft. Gelukkig doet ie dat nog wel, dus bij deze nog een keer, Sterkte gozer!!!
 
Heel veel sterkte toegewenst. Was het toevallig bij de afslag Volkel? Kwam wat later er langs rijden toen alles afgesloten was. Zag dat hij idd eenm flinke klap gemaakt moest hebben en hoopte dat hij zelf ok was.

Nogmaals succes toegewenst.
 
Wens hem beterschap en dat hij maar weer snel op de motor mag zitten!
 
Oops , sterkte.

Hopelijk is het alsnog mogelijk om de oorzaak te achterhalen , anders blijf je toch altijd met een beetje naar gevoel zitten.
Eerst maar weer eens op de been en dan verder wens hem beterschap.
 
shit kerel wens hem het allerbeste toe

ik ken nog mensen die met een 3 maand oude sp2 een dergelijk ongeval meemaakten, namelijk mezelf
klote!!!
 
Ai ai ik werd gewaarschuwd door mijn moeder die het had gezien. Heeft me meteen weer even goed laten weten hoe 'gevaarlijk' motorrijden af en toe kan zijn! Hoop dat je maatje er weer snel bovenop is! Wens hem veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan