Motormaatje(s) gezocht

AntonBreda

Rookie
7 aug 2009
28
0
Breda
Beste motormaatjes

Nu al een tijdje me motorrijbewijs in bezit, en sinds kort een mooie Ninja 2009.
Vandaag heerlijk wezen rijden. :]

Alleen ja....
Het mist toch iets.....


Voel jij je geroepen om zo nu en dan eens lekker te touren, kom je uit (Noord) Brabant pm me dan of stuur een mailtje. Email adres staat op me profiel. Ben zelf een sportieve rijder van 28 uit Breda. Heb me zelf ook al opgegeven voor de voorjaarsrit op 3-4. Misschien een leuk idee om samen te gaan.

Mvg,
Anton.
 
Kom ook uit Breda (zit nu tijdelijk in R'dam) maar ben wel regelmatig in breda vooral in de weekends Ik vind het prima om een keer te gaan rijden samen. Ik rijd meestal met mijn broertjes. Kan je niet PMen omdat je PM uitstaat. check anders mijn motorstek ff
 
haa die anton

ik ben zelf ook in het mooie bezit van een kawa :Y z750 uit 2008
heb vorig jaar september mn rijbewijs gehaald

lijkt me wel keer leuk om met wat bredanaars te gaan rijden ik woon zelf in princehagen

dus laat het maar keer weten

gr sander
 
Hier een beginnende motorrijder uit de stad 10km boven Breda.

PM me maar, dan kunnen we eens een rit plannen!
 
Beste iedereen.


Ik heb jullie allen een pm gestuurd, alleen wat laat. Misschien dat dit niet is opgemerkt.
Het lijkt me leuk om te gaan rijden met dit heerlijke weer.

Misschien dat het via msn makkelijk praten is. Voeg me anders toe op dolphin_43213@hotmail.com

Tot spreeks.

Mvg,
Anton
 
Ik ben ook wel geinteresseerd, maar op het moment ontbreekt het me aan tijd en geld.
Tegen de zomer aan wil ik wel weer gaan rijden en misschien ook nog op motorvakantie.
Lijkt dit je wat, dan hoor ik dat graag.
 
Beste motormaatjes

Nu al een tijdje me motorrijbewijs in bezit, en sinds kort een mooie Ninja 2009.
Vandaag heerlijk wezen rijden. :]

Alleen ja....
Het mist toch iets.....


Voel jij je geroepen om zo nu en dan eens lekker te touren, kom je uit (Noord) Brabant pm me dan of stuur een mailtje. Email adres staat op me profiel. Ben zelf een sportieve rijder van 28 uit Breda. Heb me zelf ook al opgegeven voor de voorjaarsrit op 3-4. Misschien een leuk idee om samen te gaan.

Mvg,
Anton.


hey kerel,kijk hier eens even,allemaal motormaatjes en Ninja rijders

www.zxr-club.nl :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan