Motormaatje

Dibby

Rookie
22 feb 2022
4
0
Hey,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen...ik ben op zoek naar iemand om mee te rijden.
Heb even niet gereden maar wil het graag weer oppakken. En samen rijden is toch leuker als alleen.
Ik ben in het bezit van een suzuki vx800, houd van toeren.
Provincie Groningen of Drenthe zou handig zijn maar als het anders is, ook prima.

Motorgroet,
Molly
 
Toeren is altijd leuk, als het weer beter wordt dan gaan we zeker weer een dagje toeren, dit zetten we vaak in het regio topic van Groningen, of Veendam.
Blijf die topics volgen en sluit je aan, vaak is er een groepje van 3-6 motoren.
Ik zelf rij op een Goldwing, dus dan kun je er wel vanuit gaan dat er lekker rustig wordt gereden, ik kan meestal goed volgen als ik niet voorop rij.
 
Dat klinkt goed en is in de buurt.
Een niet te grote groep past goed. Het is vaak een gerace.
Ik ga kijken bij de topic.

Leuk dat je goldwing rijd. Ben er mee opgegroeid.
Als het niet lukt laat ik wel weer van me horen
 
Regio topic Veendam Groningen heb ik gevonden. Kannik hier ook reageren??
 
Jazeker, en die komen zeker uit de buurt. Topic Groningen en Drenthe is er ook, maar daar is het nu een beetje rustig Ivm het seizoen.
 
Reageer hier masr even weer. Weet nog niet goed hoe te reageren op een topic of kan dit niet.
Vind de topic Veendam Groningen. Begrijp ik goed dat ik hier kan vinden wat er te doen is?
 
Komt goed. En als het te lang duurt plaats jij hier weer iets...
Ik ben nu eerst nog aan het herstellen, dat duurt nog wel even voordat ik zelf kan rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan