Motormaatjes gezocht omgeving noord Groningen

Motor-Forum.nl is dé plek om motorrijders te ontmoeten?

  • Eens

    Stemmen: 1 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 2 33,3%
  • Ik ben m'n stem kwijt!

    Stemmen: 3 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Ziet er hier wel okee uit, gaat t alleen om t rijden of mag hier ook GEZELLIG geouwehoerd worden?? In dat laatste geval; Wiebe, 34 uit assen...

Voldoe in ieder geval redelijk aan de leeftijd en t maakt mij niet uit of je r1, bmw, jawa of john deere rijdt :+
 
Starrrr hier uit Groningen....25 jaar! En ik doe woody woodpecker na! :+
Zit dus op de helft! Nog 25 jaar en dan mag ik ook een BMW!! *O* *O* *O*



:+
 
Ja, ik ga nu niet meer over leeftijd zitten ouweh**ren natuurlijk hé ;) Dan zou ik mezelf te kort doen :+

Hier mag alles (wie ben ik om dat te zeggen :? ) Als het maar met een positieve insteek is. Ik moet nog een paar weken in het gips en dan....... :] })

* Starr ik heb goed nieuws; het mag al over 14 jaar!! *O*
 
Ja, ik ga nu niet meer over leeftijd zitten ouweh**ren natuurlijk hé ;) Dan zou ik mezelf te kort doen :+

Hier mag alles (wie ben ik om dat te zeggen :? ) Als het maar met een positieve insteek is. Ik moet nog een paar weken in het gips en dan....... :] })

* Starr ik heb goed nieuws; het mag al over 14 jaar!! *O*
*O* *O* *O*

Wil ik wel de R1200S!!! :9~ :9~
 
De Motor Forum Oma heeft dit topic gereanimeerd. De oproep is nog steeds actueel. ;)
Ik heb besloten om de motor op stal te zetten komende week. Dit ivm met veel drukte en een veel andere zaken aan mijn hoofd zoals een aankomende verhuizing. Dus volgend jaar weer lekker touren en dan is je voet ook zeker weer hersteld. :Y
 
Ik heb besloten om de motor op stal te zetten komende week. Dit ivm met veel drukte en een veel andere zaken aan mijn hoofd zoals een aankomende verhuizing. Dus volgend jaar weer lekker touren en dan is je voet ook zeker weer hersteld. :Y
Verhuizen? Wist niet eens dat jullie ons kwamn helpen!! Wel fijn!! :Y :Y
 
Ik heb besloten om de motor op stal te zetten komende week. Dit ivm met veel drukte en een veel andere zaken aan mijn hoofd zoals een aankomende verhuizing. Dus volgend jaar weer lekker touren en dan is je voet ook zeker weer hersteld. :Y

Hoi Tom. Leuk dat je hier even post. Ik ben tussen kerst en nieuwjaar vrij. Als ik je dan een dagje kan helpen met verhuizen zeg je het maar (ik heb een Chrysler busje van de zaak).

Ik rij door tot ze de weg gaan pekelen....... Leuk om volgend jaar weer eens samen de bochtjes op te zoeken. :W
 
ik ben zoiezo woensdag en zondag op pad op de motor met een cbr600 maatje
 
Hoi Tom. Leuk dat je hier even post. Ik ben tussen kerst en nieuwjaar vrij. Als ik je dan een dagje kan helpen met verhuizen zeg je het maar (ik heb een Chrysler busje van de zaak).

Ik rij door tot ze de weg gaan pekelen....... Leuk om volgend jaar weer eens samen de bochtjes op te zoeken. :W
Harstikke goed dat je ons wil helpen :} En volgend jaar gaan we zeker weer :] maar ik rijd waarschijnlijk nog wel een jaartje op de 9. Dit heeft te maken met de verhuizing. Op zich geen straf want ik vermaak me er nog prima op :Y
 
Morgen schijnt het droog te blijven. Waarschijnlijk laatste dag van het jaar dat er nog gereden kan worden. Nog liefhebbers?
 
Terug
Bovenaan Onderaan