Motormaatjes gezocht omgeving noord Groningen

Motor-Forum.nl is dé plek om motorrijders te ontmoeten?

  • Eens

    Stemmen: 1 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 2 33,3%
  • Ik ben m'n stem kwijt!

    Stemmen: 3 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Blitskikker

geblokkeerd account
12 apr 2005
1.930
0
Hallo

Ik ben op zoek naar een aantal motormaatjes die net als ik van sportief rijden houden in de provincie Groningen. Bochtige weggetjes hebben mijn voorkeur.

Zin om samen eens te rijden? Voorkeur gaat uit naar mensen boven de 35 18 en van het zogenaamde no-nonsense types. 8-)

(Dit is geen "contactadvertentie")
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ik ben op zoek naar een aantal motormaatjes die net als ik van sportief rijden houden in de provincie Groningen. Bochtige weggetjes hebben mijn voorkeur.

Zin om samen eens te rijden? Voorkeur gaat uit naar mensen boven de 35 en van het zogenaamde no-nonsense types. 8-)

(Dit is geen "contactadvertentie")
Kom es een keer met ons mee. We rijden regelmatig door groningen en Drenthe. De meesten van ons houden wel van sportief rijden :Y

Groningen, Drenthe & Australie - deel 19
 
Hee, jij hebt OOK een K1200 zag ik op de groningen Drenthe topic. Da's gaaf! :Y

Ja ik wil wel eens een keer meerijden, ik ken al wel een paar van deze topic members maar daarvan was de leeftijdskloof wel erg groot. :Y
 
39 jaar jong. Ik merk, als ik met motorrijders van begin 20 rij, ik als een oude opa klink als ik verhalen uit de oude doos ga oprakelen. Ik wil me nog geen opa voelen (ben net 4 weken vader) vandaar. ;)

Hier rij ik op (de motor welteverstaan):

full
 
Laatst bewerkt:
Hee, jij hebt OOK een K1200 zag ik op de groningen Drenthe topic. Da's gaaf! :Y

Ja ik wil wel eens een keer meerijden, ik ken al wel een paar van deze topic members maar daarvan was de leeftijdskloof wel erg groot. :Y
Ik heb de K1200R nog niet. Ik heb afgelopen week wel een proefrit gemaakt bij Motoport Zelhem. Hij beviel me zo goed dat ik zo goed als zeker voor de 1200R ga :] Ik volg sinds kort ook het topic van de K1200S/R en heb daar al veel nuttige info gelezen.

Op dit moment rij ik trouwens nog op een ZX9R.

De meesten waar ik regelmatig mee rij zijn over het algemeen 30 + en sommige al 40 + en af en toe een broekie ;) en houden wel van een sportieve rijstijl :Y
 
We gaan zondag een stukkie sturen dus je kan wel mee rijden als je tijd hebt!

10 uur op het JMP plein bij het TTcircuit :]
 
We gaan zondag een stukkie sturen dus je kan wel mee rijden als je tijd hebt!

10 uur op het JMP plein bij het TTcircuit :]
Ik probeer er Zondag ook te zijn maar ga wel de nachtdienst in dus moet nog even kijken
 
We gaan zondag een stukkie sturen dus je kan wel mee rijden als je tijd hebt!

10 uur op het JMP plein bij het TTcircuit :]

Ja lijkt me wel wat. Moet alleen nog even uitvogelen waar het JMP plein is. Laatste keer dat ik richting TTcircuit reed kreeg ik een bon voor te hard stilstaan.... 8-)
 
Ja lijkt me wel wat. Moet alleen nog even uitvogelen waar het JMP plein is. Laatste keer dat ik richting TTcircuit reed kreeg ik een bon voor te hard stilstaan.... 8-)
Zie JMP

full


:] :] :]

Het stukje moet ik nog even lezen, nu ff geen tijd
 
Oude bericht: Ik zal er zijn om 10.00 uur :]

Nieuwe bericht: Rondom een lagedrukgebied boven het Verenigd Koninkrijk wordt met een zuidwestelijke stroming onstabiele lucht aangevoerd waarin makkelijk regen- en onweersbuien ontstaan. Bij de buien kunnen ook windstoten voorkomen. De zon laat zich maar weinig zien vandaag '(

Heb het niet zo op aanhoudende buien..... Volgende week maar weer proberen :?
 
Laatst bewerkt:
Heb het net gelezen. Wat kunnen die mensen dat mooi omschrijven!! :}

Jammer van dat B| :N '( ;( weer de hele tijd. Heb nog nauwelijks kunnen rijden deze zomer. Hoop dat het volgende week een beetje beter is.

Overigens.... het enige nadeel van mijn K1200R die ik tot nu toe heb ervaren is de jaloezie van anderen. Wel jammer, valt ook niet onder de garantie van BMW. 8-)
 
Jammer van dat B| :N '( ;( weer de hele tijd. Heb nog nauwelijks kunnen rijden deze zomer. Hoop dat het volgende week een beetje beter is.

Overigens.... het enige nadeel van mijn K1200R die ik tot nu toe heb ervaren is de jaloezie van anderen. Wel jammer, valt ook niet onder de garantie van BMW. 8-)

het weer ziet er voor de komende week ook niet echt denderend uit. Ik denk dat we allemaal nog ff moeten w88 tot we weer de straat op kunnen ;( :N
 
Jammer van dat B| :N '( ;( weer de hele tijd. Heb nog nauwelijks kunnen rijden deze zomer. Hoop dat het volgende week een beetje beter is.

Overigens.... het enige nadeel van mijn K1200R die ik tot nu toe heb ervaren is de jaloezie van anderen. Wel jammer, valt ook niet onder de garantie van BMW. 8-)

haha, leuk die jaloezie :P heb ik op dit moment ook last van trouwens als ik iemand op een K1200R zie rijden ;)

We zijn ondanks de regendreiging toch gaan rijden. We hadden ons op het JMP verzameld en werd het inneens wel erg donker en even later kwam het er met bakken uit. We hebben dus een half uurtje staan schuilen in het teuthok (staat op het JMP) daarna werd het beter en zijn we door midden en zuid drenthe gereden. Af en toe wat gesputter gehad maar viel erg mee. We hebben een leuke route gereden.

Maar volgende keer beter toch?!? want ik rij ook liever op een droge weg :Y
 
Jammer, had gehoopt via Motor-Forum met andere motormaatjes in contact te komen met gelijkwaardige motorfietsen en interesses.

De uitslag van de poll moet dus zijn: "oneens" of: “niet in Groningen en omgeving”

;(
 
Er wordt dit weekend idd wel gereden.
kijk maar in het eerder genoemde topic.

Je bent er welkom, maar je voelt je te oud? of te goed?
of hoort dit gedrag nou bij een typische BMW rijder :? :W





})


:+
 
Quote: Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven. Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt.

Da’s grappig! ik heb zo'n vrouw!! ;)

Eh, wat is een typische BMW rijder? Ik heb namelijk ook een Yamaha enne ook nog een Harley. Dus ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n gespleten persoonlijkheid. O-)
 
Quote: Een succesvol man is degene die meer geld verdient, dan zijn vrouw kan uitgeven. Een succesvol vrouw is degene, die zo'n man vindt.

Da’s grappig! ik heb zo'n vrouw!! ;)

Eh, wat is een typische BMW rijder? Ik heb namelijk ook een Yamaha enne ook nog een Harley. Dus ben eigenlijk wel benieuwd naar m'n gespleten persoonlijkheid. O-)


dat daar boven is mijn vrouw en die vindt dat BMW rijders zeuren.
(en als toekomstig BMW Rijder ben ik alvast aan het oefenen ) :Y

Maar denk dat ze bedoeld dat als je graag met meerdere mensen wil rijden, je in dat topic moet posten omdat dat meer gelezen wordt.
;)

het zijn daar echt niet alleen maar broekies hoor :N

@blits, Dit was Janice onder mijn account B|
 
Laatst bewerkt:
dat daar boven is mijn vrouw en die vindt dat BMW rijders zeuren.
(en als toekomstig BMW Rijder ben ik alvast aan het oefenen ) :Y

Maar denk dat ze bedoeld dat als je graag met meerdere mensen wil rijden, je in dat topic moet posten omdat dat meer gelezen wordt.
;)

het zijn daar echt niet alleen maar broekies hoor :N

@blits, Dit was Janice onder mijn account B|

Hahaha. Nou ga maar vast flink oefenen zou ik zeggen. Okay, zal laten zien dat ik de uitzondering op de bmw-regel ben/kan zijn. Rijden jullie vanavond of morgenavond ook? Ti's wel extreem mooi motorweer. :P
 
aan je leeftijds eis voldoe ik niet (i don't care)

maar kon net als tom uit assen rij een SV1000S zowel op circuit als openbare weg en weet wel wat door rijden is. zolang je niet een jaar vast zit ana de redicive regeling ;)
 
Hahaha. Nou ga maar vast flink oefenen zou ik zeggen. Okay, zal laten zien dat ik de uitzondering op de bmw-regel ben/kan zijn. Rijden jullie vanavond of morgenavond ook? Ti's wel extreem mooi motorweer. :P
Vanavond niet helaas, heb 2,5 uurtjes geslapen vandaag na de nachtdienst. om ongelukken te voorkomen laat ik de motor vandaag maar even staan. Waarschijnlijk morgenavond wel ff sturen :] :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan