Motormarkt Engeland

Westah

MF'er
4 apr 2006
143
0
Raalte
Beste medeforummers,

Als onderdeel van mijn afstudeerstage, ben ik bezig met het in kaart brengen van de Engelse motormarkt, om wat specifieker te zijn het gaat hierbij met name om de Enduro en supermoto markt en natuurlijk het aantal motordealers. Nu heb ik al veel info (verkoopcijfers/registratiecijfers e.d.) gevonden op sites als die van de DVLA, ACEM, Transport Offcie en de BMF. Echter deze cijfers zijn eigenlijk allemaal tot maximaal 2007.

Nu is mijn probleem een beetje dat ik i.v.m. onder andere de kredietcrisis/recessie ook graag cijfers van 2008, of zelfs cijfers tot op heden zou willen hebben.

Zoals jullie weten zijn vele rijders van enduro en supermoto motoren ook vaak wedstrijdrijders en staan hun motoren dus niet op kenteken, hiervan kan ik geen enkel verkoop/registratie cijfer vinden, opzich niet vreemd maar als jullie hiervan toch cijfers weten dan zou ik dit graag horen.

Indien jullie deze cijfers weten te staan of andere goede sites weten dan zou ik dit graag horen, zodat ik lekker verder kan ploeteren daarmee, wel aub alleen over Engeland.

Alvast hartstikke bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan