Motormarkt Hardenberg/ Hoogenweg 2022

PLR

MF Brikmachinist
23 jan 2003
10.881
3.957
Twente
Hèhè...na 2 jaar corona-pauze weer een najaars-editie;

Screenshot_20220830_180059.jpg

Ben je nou niet op zoek naar dat ene schroefnippeldingesten, dan loop je er vast wel tegen een hamburger ofzo aan...of je volgende winter-resto-project..
 
Helaas (..) zit ik dan in spanje ivm de brikkentoer (op 4 wielen.. dat wel).
 
Ik ga ook heerlijk slenteren .
Lekker genieten van alles wat er ligt en staat . Mischien is er iets wat ik nodig ben of wat ik kan gebruiken
 
Bedankt voor de post, gaan we ook even neuzen , mooi ritje zo even voor ons.
 
Nou vandaag was het dan zover…
Het was aardig weer, dus pak aan en op naar Hardenberg.
Routeaanwijzing was niet denderend.
Slechts 1 bordje als je de n34 af kwam en dat was het…
Dankzij de navigatie en verkeersregelaars vlakbij de locatie ben ik er gekomen.

Eerste tegenvaller…bij de kassa kon je niet pinnen!
Het is 2022 en ze hebben geen pin! :?
Dankzij een aardige medewerker die mij een tikkie wou sturen en zodoende mij een tientje kon geven, kon ik naar binnen.
De opzet was lekker ruim en er was veel te koop…maar vooral bromfietsonderdelen…erg veel bromfietsonderdelen.
Nog gekeken naar een bagagerekje voor mijn GPZ500S, maar helaas niet gevonden.
Maar gelukkig was het weer ouderwets gezellig…en dat hadden we al lang gemist!

Helaas op de terugweg ineens een enorme hoosbui op de N34…
Pak getest op waterdichtheid.
Resultaat…een kleine natte plek onderaan de jas.
Die moet ik dus even behandelen.
 
Ook geweest, jammer op het buitenterrein veel lege plekken.
In de manege was het druk.
Een paar splinternieuwe motorhandschoenen gekocht voor €7,50
Via internet kosten ze €60,00 dus genoeg verdiend.
Patatje met wat lekkers smaakte prima.
En net voor de bui naar binnen.
 
Ik ben er ook geweest .
Blij dat het weer kan , een gezellige boel
Heb een setje lamporen voor mijn gs750 gescoord en een m stuur .
Er waren zeker lege plekken maar met de regen van afgelopen nacht en weers voorspelling niet zo verwondelijk .
Op naar maart voor de volgende markt
 
Wij waren er vroeg, het was toen nog redelijk weer. Helaas niet gevonden wat we zochten aan brommer of motor spul. Wat wij zochten en wat er lag was van matige kwaliteit en duur, veel te duur. Wel fijn kunnen kletsen met diverse kennissen en dat is eigenlijk veel meer waard als materiaal. Daar lopen we een volgende keer wel tegenaan.
Toch nog een pareltje gezien een Ducati 350 koningsasser voor e850 en later e750. Niemand gezien die er even bij stil stond, loopt goed stond op het bord wat erop geplakt zat.
 
een Ducati 350 koningsasser voor e850 en later e750. Niemand gezien die er even bij stil stond, loopt goed stond op het bord wat erop geplakt zat.
🤩🤩

Die heb ik gemist, anders had ik een aanhanger nodig gehad...
Zelfs Condortjes zijn een stuk duurder..
 
Klopt en ik moest mij ook inhouden om niet overstag te gaan. Duc zag er nog heel behoorlijk uit. Stond in een van de twee tenten naast de in of uitgang net hoe je binnen kwam. Heb er helaas geen foto van gemaakt.
 
En je hebt natuurlijk geen telefoonnummer genoteerd..O-)
 
Wij waren er vroeg, het was toen nog redelijk weer. Helaas niet gevonden wat we zochten aan brommer of motor spul. Wat wij zochten en wat er lag was van matige kwaliteit en duur, veel te duur. Wel fijn kunnen kletsen met diverse kennissen en dat is eigenlijk veel meer waard als materiaal. Daar lopen we een volgende keer wel tegenaan.
Toch nog een pareltje gezien een Ducati 350 koningsasser voor e850 en later e750. Niemand gezien die er even bij stil stond, loopt goed stond op het bord wat erop geplakt zat.
IMG-20221001-WA0009.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan