Motormarkt Hardenberg

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
Ik ben afgelopen zaterdag, voor de tweede keer in mijn carriere, naar de motormarkt in Hardenberg geweest.

Voor de kassa stond een rij van 50 meter. Veel mensen met een houthakkersblouse en een baard van een halve meter.

Meest exotische motoren, restanten van motoren en onderdelen kom je er tegen.

enniewees, komen bij dat soort evenementen meer M-F'ers blijven die ver weg van roestige onderdelen e.d.? Zelf heb ik, op een hamburger en een bak koffie na, ook niets gekocht maar ik vind het wel geinig om er ff rond te lopen.
 
Ik ben d'r 'vroeger' ooit wel eens geweest, maar vond d'r toen niet zo heel veel aan. Waarschijnlijk ben ik niet z'n roestmens..
 
Ben 1x geweest, was wel erg leuk. Een maat van me kocht er een bak onderdelen voor zijn BSA uit 1930...voor "nieuwe" motoren niet erg interessant inderdaad.
Ben zelf ook wel een roestmens, dus ik vermaak me er wel.. :) :) :)
 
Ik ben met BZN meegeweest en heb dus ook, op een hamburger en een glaasje prikkellimonade na, niets gekocht. Vond het best leuk, maar de grootste pret had ik toch op de parkeerplaats. Daar stonden namelijk behoorlijk wat leuke fietsen, waaronder twee VTR-SP1'en. Op de beurs zelf lag een hoop roest en een aantal bruikbare onderdelen. Al met al was het wel leuk, maar je moet er niet heen gaan indien je serieus wat zaken wil gaan aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
Niet serieus wat kopen? Ik heb hier toch gisteren wel mijn eerste motor gekocht, een Suzuki GS400E uit 1982 in een wel zeer goede staat, en de prijs was zeer goed vond ik.
 
.....Maar de gene die een greintje hersens hadden hebben ook de (betaalde) achteringang kunnen vinden. :+ Sommige mensen zien niet verder dan 50 meter... :)
Dus iedereen braaf wachten in de rij (als er 1 schaap weet je wel) om de manege binnen te gaan. Maar als je gewoon alles voorbijloopt, was er de vorige keer 40 meter verder een achteringang waar je ook kon betalen en het veld op liep.
 
Laatst bewerkt:
Niet serieus wat kopen? Ik heb hier toch gisteren wel mijn eerste motor gekocht, een Suzuki GS400E uit 1982 in een wel zeer goede staat, en de prijs was zeer goed vond ik.

Is die niet wat te zwaar voor jouw 25kW rijbewijs?? Toch gefeliciteerd hoor! :)
 
Ik ben der ook geweest, wat ik gezien heb is veel roest maar ook vooral veel modder. maar het was toch wel ff leuk, ik heb er trouwens ook ngo handschoenen gehaald
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
1K
Anoniempje313
A
Reacties
3
Weergaven
1K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan