Motormarkt wormer

Lijkt me best geinig, aangezien ik nog een aantal dingetjes zoek.
Zag op marktplaats ook al advertenties hierover..

Ook,caferacer spullekes??
 
Laatst bewerkt:
He ouwe beetje dimmen he!
(+6...)


LoL _O- :W

full
 
Ik ben net terug van de beurs maar ik vond er weinig aan.
Ze verkochten meer schroot dan echte spullen maar ik heb wat is moest hebben, een alu spatbord.
 
Ach wat voor de een schroot is is voor ander iemand goud waard voor als je echt engels spul hebt is dit eigenlijk de beurs.
Voor mijn Yamahaha gaan ik naar de dealer maar voor mijn RE uit 1939 kan dat niet en ben ik afhankelijk van zulk soort beurzen
 
Ik ben net terug van de beurs maar ik vond er weinig aan.
Ze verkochten meer schroot dan echte spullen maar ik heb wat is moest hebben, een alu spatbord.

Was net ook geweest en ben het wel met je eens. Het meeste leek rechtstreeks uit de sloot te komen.. Heb toch goedkoop een mooi setje Beston handvaten kunnen scoren.
 
Ach was leuk voor de gezellie, idd hoop meuk.. 19" alu spatborden waren al uitverkocht dus score is blijven steken op 2 polijstschijven, broodje kroket en een koffie en die laatste 2 waren echt niet duur. (heb nog impressie foto's, maar dat later)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net terug van de beurs maar ik vond er weinig aan.
Ze verkochten meer schroot dan echte spullen maar ik heb wat is moest hebben, een alu spatbord.


wacht even hoor...ik had je toch gewaarschuwd, waar of niet?
no plastic jap crap maar echt oude engelse roest! :+
ik zag zat leuks liggen o.a. een heel mooi Norton International koningsasser bovennokker motorblok, maar ja de schuur puilt al uit en de knip juist niet... '(
 
wacht even hoor...ik had je toch gewaarschuwd, waar of niet?
no plastic jap crap maar echt oude engelse roest! :+
ik zag zat leuks liggen o.a. een heel mooi Norton International koningsasser bovennokker motorblok, maar ja de schuur puilt al uit en de knip juist niet... '(
Er stonden idd losse blokken,die zijn mooi voor in een hoek in de woonkamer.
Maar ik had wat nettere spullen verwacht ,er lag op de meeste stands meer roest dan staal.
Ik had eigenlijk nog gehoopt een colortune toekunnen scoren maar nu bestel ik hem wel online.
Het was een kwartiertje rijden dus het was niet erg.

Waar en Wat is de volgende beurs??
 
Er is een verschil tussen restaureerbare (roestige) onderdelen, en schroot..
Ik heb aardig wat spul gezien dat in de laatste categorie past :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan