Motormeetingen Utrecht Deeltje 7!!!!!!!

Te veel gelul hier :?

  • nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • ja B|

    Stemmen: 4 21,1%
  • huh :?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wat lult ie nou weer?

    Stemmen: 2 10,5%
  • Kleintje weet niet beter :+

    Stemmen: 13 68,4%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeismorgens allemaal in deeltje 7 :Z *O*

BB mist nog eigenlijk de groepsfoto (waar natuurlijk niet helemaal iedereen op staat maar wel een groot deel :Y ) van het karten...is wel een leuke voor in de openingspost erbij denk ik Xtra :Y

FF opsnorren

full


Zo dat is em....kunnen de nieuwe luitjes ook ff zien wat ze de komende winter te wachten staat ;) Alle nieuwe mensen had ik trouwens in deel 6 al welkom geheten maar omdat het in een lange post was denk ik dat niemand het gezien heeft :N Bij deze dus nogmaals wellekome Corinne, Silvershadow, RR, motormutsje en vast nog een paar die ik vergeten ben *O*

PS solly voor het verne*ken van de lay-out gelijk :P
 
:W

@ BB Nu je toch aan het opsnoren bent :+

Foto's van Beach Volleybal :? ;)
Hahaha... _O- Is goed Svijf....moest heel hard denken welke fotoos jullie nog niet gezien hebben...maar dat zijn ze allemaal denk.. O-) (maarrem hoe doe je dat...opsnoren :? ) ;)

es ff kijken.. :+

full


Zoeiets bedoel je :?

Toen het de goeie oude tijd van mooi weer nog was -O-
 
Laatst bewerkt:
Goeismorgens allemaal in deeltje 7 :Z *O*


Zo dat is em....kunnen de nieuwe luitjes ook ff zien wat ze de komende winter te wachten staat ;) Alle nieuwe mensen had ik trouwens in deel 6 al welkom geheten maar omdat het in een lange post was denk ik dat niemand het gezien heeft :N Bij deze dus nogmaals wellekome Corinne, Silvershadow, RR, motormutsje en vast nog een paar die ik vergeten ben *O*

Ook goeiemorgen, nog net...
en bedankt voor de dubbel warme welkomsboodschap *O*

(had er idd overheen gelezen, sorrie)
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan