Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
De enige echte tuindouche!
full
 
Laatst bewerkt:
En om de spam maar helemaal compleet te maken: Mies zijn home-made wasbakkie! Hij is ff bezig geweest met de mal maken, maar dan heb je wel wat!

full


Zie hier het album met alle foto's van de ontwikkeling van het bakkie:
http://www.mijnalbum.nl/Album=8LQT6DXA
Ik ben trots op mijn vent :Y
 
Laatst bewerkt:
Lachen die douche, ik stel het me al helemaal voor. :+

Zwangere kip in de keuken staat de temperatuur te regelen en mies staat in de tuin te roepen, aahh koud, kouder, warmer, warmer , aaah te heet. :') _O-

Voorbijgangers zullen wel denken dat ze een spelletje doen met verstopte spullen in de tuin. :X
 
Middag Utreg, :W
Ziet er goed uit de wasbak knap stukkie werk, als ik dit zo zie hoef je je over de badkamer ook geen zorgen te maken vakman die spuitgast. :Y
Net ff bij Ro snelmotoren een druppellader gekocht grandioos ding kun je teminste zien wat hij doet :)
full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit sjerrie.


Ik dacht ik laat nog maar ff wat van me horen afgelopen dagen ben ik erg druk geweest.. M'n vriendin heeft het uitgemaakt, zit nu even flink in de put want het was niet 'zomaar' een vriendin. Op het moment dat ze het uitmaakte was ik op m'n RS. Toen ik naar huis ging was ik er helemaal aan, heb 2x een noodstop moeten maken omdat met tegen de 100 Km/U een kruising opreed.. dode hoek bochten heb ik nog nooit zo hard genomen , en fietsers hebben vast een hart verzakking gekregen. Waar was ik mee bezig dacht ik bij mezelf. Toen maar ff gestopt bij een meer en op het strand gezeten.

Ga d'r vandaag over praten, hopelijk kan ik het dan afsluiten.. En dan komt deze spammer ook weer terug!
 
@Strifer: nou, het gaat ook nog van aan/uit/aan/uit... Er zit namelijk geen afvoer, dus echt lang en veel douchen zit er niet in dus. Hij is ook erg blij dat ie weer aan het werk is vandaag ;)

@do & terror: bedankt ook voor de complimenten, zal het ff doorgeven aan meneer de klusser *D

@terror: dat is echt klote joh! En voor jou blijkbaar nog behoorlijk out of the blue. Beetje een dooddoener, maar zo werkt het toch echt vaak in het leven: 'everything is meant te be and for a reason', dus doe rustig aan en alles komt vanzelf goed.

We zitten over de 2500 hiero, dus deze mag dan ook wel zo'n beetje dicht denk ik :Y

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan