Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kinderbijslag, studiebeurs, heel veel bezoek de eerste maanden *O*
Ik vind ze wel leuk die kleintjes als ze nog kruipen of net op kunnen staan :Y

En later als ze groot zijn kunnen ze je auto onderhouden en je tuin *D
Zie je je krijgt er best veel voor terug ;)

Goeieaaaaaaaaaaaaaf :W
hmm.. daar heb je wel de positieve dingen ja :P
baby's zijn erg leuk, totdat ze beginnen te huilen / krijsen :X
 
Dat is mooi pons, kunnen we het eerste jaar die kleine nog eens bij jou kwijt dus *D

@donan: dat doe je toch niet echt best nee...mijn vader had me uitgelachen als ik dat gevraagd had... Maar jij bent er vast eentje die dat vrijwillig doet, omdat je dat gewoon leuk vindt :Y ;)



Ik zie overigens steeds veel kotsende en verveelde posters hier als het over voetbal gaat en sommige zelfs ONDER de wedstrijd, maar zitten er hier dan helemaal geen voetbalfans, die ook gewoon uitkijken naar zaterdag :?
Ik zit wel uit te kijken naar zaterdag hoor. *D :P *O* })
 
Laatst bewerkt:
Dat is mooi pons, kunnen we het eerste jaar die kleine nog eens bij jou kwijt dus *D

@donan: dat doe je toch niet echt best nee...mijn vader had me uitgelachen als ik dat gevraagd had... Maar jij bent er vast eentje die dat vrijwillig doet, omdat je dat gewoon leuk vindt :Y ;)



Ik zie overigens steeds veel kotsende en verveelde posters hier als het over voetbal gaat en sommige zelfs ONDER de wedstrijd, maar zitten er hier dan helemaal geen voetbalfans, die ook gewoon uitkijken naar zaterdag :?
Hiero :W
 
Hein-de-Kort.gif
 
Ah, zie je wel, er zitten wel een paar fans tussen :Y
Ik zoek onderdak zaterdag namelijk, althans: ik zoek vooral mensen die ook zin hebben om te kijken, enthousiast zijn en niet naar de kroeg gaan of als spuitgast (wederom) op een kazerne vertoeven...

Mensen zin om samen met Kersemeisje en haar frutseltje te kijken :?
Mag uiteraard bij mij/ons thuis, ik heb alleen geen breedbeeld of beamer of wat dan ook aan groots waanzinnig beeld *D

Hoe was de meeting gisteravond heren :?

En goeiesmorgus uiteraard :W
 
Ah, zie je wel, er zitten wel een paar fans tussen :Y
Ik zoek onderdak zaterdag namelijk, althans: ik zoek vooral mensen die ook zin hebben om te kijken, enthousiast zijn en niet naar de kroeg gaan of als spuitgast (wederom) op een kazerne vertoeven...

Mensen zin om samen met Kersemeisje en haar frutseltje te kijken :?
Mag uiteraard bij mij/ons thuis, ik heb alleen geen breedbeeld of beamer of wat dan ook aan groots waanzinnig beeld *D

Hoe was de meeting gisteravond heren :?

En goeiesmorgus uiteraard :W
Meeting was gezellig. Vooral veel foto's gekeken. Zaten leuke tussen _O-


Ik ben zaterdag vanaf 20:30 pas thuis, maar je bent welkom :Y :Y :Y





:/ 't regent hier.
 
Aah, zo dikkie dik.

Helaas heb ik al iets en wk kijken is niet echt mijn ding maar je bent altijd wel een keer welkom hierzo hoor. ;)

Gisteren was een gezellige meeting. :) Hoop gezichten weer gezien en ook aparte foto's van deze gezichten. :X O-)
Meer mag ik niet zeggen anders wordt ik nog een keer in de boeien geslagen, skip het onderwerp van de foto's maar. :')
Verder kwam het plan ter sprake om uiteraard dit jaar nog een keer met elkaar naar de eifel te gaan. :] :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey :( jij woont niet in het risico-gebied. Ik wel -O-


En het is een EK, pannekoek
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed heren, gezellige avond dus *D

@Strifer: het is een EK...lekker op de hoogte jij ;)
Maar wij komen zeker nog een keertje langs!

@Xtra: thx, ik zal ff kijken wat het allemaal gaat worden uiteindelijk.

Kersje gaat weer naar huis zo...gaat helemaal niet lekker hier, ik kan alleen de verloskundige niet bereiken, dus moet het zo ff met de huisarts doen.
 
Nou, blaasontsteking is over *O*
Alleen de pijnklachten waar ik toen mee kwam zijn verergerd...
Morgen moet ik me melden bij de gyneacoloog, duim svp voor me dat ik geen bekkeninstabiliteit heb, want daar gaat het nu wel erg op lijken -O-
 
Nou, blaasontsteking is over *O*
Alleen de pijnklachten waar ik toen mee kwam zijn verergerd...
Morgen moet ik me melden bij de gyneacoloog, duim svp voor me dat ik geen bekkeninstabiliteit heb, want daar gaat het nu wel erg op lijken -O-
[me="Xtra"]duimt al![/me]
 
Goeimiddag allemaal :W

@ Kersje -O- Ik duim voor je!! *knuffie*

Volgens mij waait het best hier, mag zo naar huis :X
Maar het is gelukkig wel droog! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan