Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het kleine onderhoud aan de fiets (ketting smeren, olie controleren, ...) is het tijd voor de lunch! })

Buiten spelen :] was weer extra leuk. :Y Niet alleen was het de eerste keer sinds er een nieuwe schokbreker onder zit. Ook zitten er sinds donderdag nieuwe ketting en tandwielen op. *O* 't Blijft me verbazen, dat ik de achteruitgang van dat soort dingen eigenlijk niet merk, maar de verbetering door vernieuwing duidelijk wel! :Y


[me="Stefan--"]is vandaag bij motorport vianen geweest en heeft een afspraak geplanned om 3 juli proefritten te maken op een fireblade 2005, nieuwe gsxr750 en nieuwe r6.[/me]

Ben benieuwd.

Ik ben ook benieuwd of het één van deze drie gaat worden. }) Is die blade nog 900cc, of is 't een 1000?

Stefan is je motor stuk of wil je gewoon een andere ?

Of allebei? })
 
hoi Sunny ik ga ff kijken of ik het nog kan vinden
full
 
mogguh,

net DD naar het ziekenhuis gebracht voor een operatie aan haar gebroken enkel.

Zot heeft het een beetje druk :X
 
He lui,

Even langs Ro geweest vandaag, stukkie wezen rijden.... en wat denk je? Uitgerekend voor Arie Molenaar snijd eentje me compleet aan de binnenkant van de dubbelbaans rotonde af. (hij reed zeg maar gewoon 'rechtdoor' de rotonde over ipv van zijn baan te houden....) Moest vol remmen en ging recht op binnenberm af.

Gast stoppen na rotonde, grote bek etc. jonge bestuurder met aanhangertje... bijna.... echt bijna ging er een vuist naarbinnen.... vlakvoor een motorzaak en men stond allemaal te kijken.

Hoe verzin je het :P _O- _O- _O-


:] don't fuck with bikers :]

Je moet gewoon niet zo onbenullig jakkeren :P
 
Mogguh :W


















@ kersje: echootje laten maken? Weet je al zeker welk geslacht het is?
En hoe is't verder?
 
Gelukkig gaat alles heeeeeeeeeeeeelemaal super met onze kleine


MEID *D *D *D

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Met mij gaat het niet best, maar de kleine doet het goed (alles zo gemiddeld als het maar zijn kan, hihi), dus ik moet gewoon ff wat dingen gaan accepteren, dan komt het met mij ook weer helemaal goed *D
 
*O* leuk!!!! *D

Knap dat het allemaal kan tegenwoordig. Heb je het zelf ook kunnen zien?



Zelf rustig aan doen. Je hebt nog ff te gaan -O-
 
Nee, nog geen naam, dat is echt zoooooooooooo moeilijk...en Oscar past niet bij een meisje ;)

Wij hadden het vrijdag zelf eigenlijk al gezien, was voor een leek zelfs duidelijk hahaha!

Ik moet ff wat afwegingen maken voor mezelf...en die verdomde fysio moet mij even terugbellen, want daar zal ik echt gewoon heel veel baat bij hebben.

Hoe is het op jouw vrije dag Xtra?
 
Ik hoop dat je snel bij die fysio terecht kunt en anders zijn er meer hoor.


Dagje rommelen hier. De R1 weer ff helemaal aan het poetsen, werd hoog tijd ook :X

Straks maar ff rijden :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan