Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie avond allemaal.

Weekje ofline is weer een hoop missen. :$

@ CherryB en spuitgast: Wat leuk een meisje.



Mijn ongein van de afgelopen tijd:

Mijn roze papiertje is door mijn minder oplettende momenten, in de wasmachine terecht gekomen. |(
Gelukkig zat er een degelijk hoesje omheen. :}
Het is geen votje geworden.
 
Laatst bewerkt:
san&mies *O*
full
 
Nee, nog geen naam, dat is echt zoooooooooooo moeilijk...en Oscar past niet bij een meisje ;)

Wij hadden het vrijdag zelf eigenlijk al gezien, was voor een leek zelfs duidelijk hahaha!

Ik moet ff wat afwegingen maken voor mezelf...en die verdomde fysio moet mij even terugbellen, want daar zal ik echt gewoon heel veel baat bij hebben.

Hoe is het op jouw vrije dag Xtra?
Oscarientje :+


_O-


jullie hebbe nog tijd zat wat te bedenken, dat scheelt.
Al wat gehoord van de fysio??
 
Stilte voor de storm of inderdaad weer wat uitgespookt ?

Zal zeker wel weer wat met voetbal te doen zijn geweest of niet :?

[me="Strifer"]gaat maar ff aan de koffie.[/me] *D :9
 
Gelukkig gaat alles heeeeeeeeeeeeelemaal super met onze kleine


MEID *D *D *D

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Met mij gaat het niet best, maar de kleine doet het goed (alles zo gemiddeld als het maar zijn kan, hihi), dus ik moet gewoon ff wat dingen gaan accepteren, dan komt het met mij ook weer helemaal goed *D


Hey jullie gefeliciteerd met de kleine *O*
 
:W

ff voorstellen,
Geoffrey, 21 jaar, Woon in maarssen, en sinds vandaag in het bezit van het roze pasje...
Zaterdag mijn motor ophalen ( SV650 '05).

Dat was het in het kort... Touren vind ik geweldig, dus ik denk dat de eerst komende meeting ik erbij ben :D (alleen te lui nog ff om te zoeken waar en wanneer :D)

Groetjes!

Geoffrey
 
Hey, welkom hier :Y

Ouwehoer gezellig mee :P



Voor ritjes moet je hier zijn: KLIK
Rijden ook vrij veel in omgeving Utrecht.
 
Laatst bewerkt:
Utr en Xtra bedankt :)

En dat ouwehoeren komt helemaal goed :)

Kan vandaag mn rijbewijs al ophalen ( sproetje van gemaakt :D)
kan alleen zaterdag mijn motor pas halen... Zondag pas ECHT sturen...
Maarja, tis het wachten waard zegmaar.

Gister wel gelijk een leuk pakkie gekocht (textiel) Helm en laarzen had ik al :)
Nog meer mensen hier uit maarssen of nabije omgeving eigenlijk ?

Greetz!
 
:W Goedemorgen luitjes :W

Geoffrey: :W Welkom hier
De ritjes combineren we meestal met die gasten uit het Gooi inderdaad. Of er rustig touren bij zit kan ik je niet garanderen ;)
Zelf tour ik helemaal niet op het moment, dus ik kan je helaas niet vergezellen. Volgend jaar weer! Veel plezier met je nieuwe rijbewijs in ieder geval en doe vooral ook voorzichtig, we willen dit topic dit jaar schade -en letselvrij houden!

Hoe is het met iedereen verder :?

Kersje is d'r werk aan het afronden, volgende week doe ik denk ik heeeeeeeeel weinig meer en dan daarna lekker 3 weken vakantie!! *O* *O* *O*
 
Geoff: welkom


*tijgertje*: Heet jouw vader of misschien een oom oid toevallig Vincent en werkt ie in de reisbranche?


nee me pa heet jimmy en me oom bally

en voor de rest ik heb een super grote fam waar ik 3kwart niet van ken :N dus ik kan het je niet zeggen zo kunnen


zo je vragen of ze gebokt hebben dan kan ik ja zeggen want ik kom uit een boks fam *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan