Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.

bahco

MF veteraan
20 feb 2007
11.330
2.909
Utreg
Welkom in Utrecht!

Onze historie:


Het openen van een nieuwe aflevering heeft soms wel een valse start. :+

Er is ook nog een Motorstudenten Utrecht 2007, 2008 en 2009..... (en een eerste deel (19 okt '04 - 25 apr '07)).
 
*O* nieuw deeltje

@ kersje, nesteldrang? :N voor mij niet hoor!

mopje voor jou;

Er staat een meisje in de tram en vraagt: "Meneer mag ik alstublieft zitten want ik ben zwanger?" De meneer staat onmiddellijk op en zegt: "Natuurlijk!" Maar als hij ondertussen naar haar kijkt zegt hij: "Volgens mij ben je nog niet zo heel lang zwanger, want ik zie nog niets?" Waarop het meisje antwoordt: "Net een half uurtje en ik ben nog bekaf!"

:+
 
Kreeg vandaag een folder in de bus van een nieuwe motorzaak in Utrecht. EXPO motoren. Ze zitten in het oude pand van RB Motoren (ook bekend als de Ruiter en van den Bosch motoren) aan de Franciscusdreef. (RBMotoren is eind vorig jaar verhuisd naar Weltevreden in Bilthoven, waar de Ruiter, toen nog BMW dealer, vandaan kwam.)

'k Ben benieuwd hoe lang deze nieuwe zaak 't gaat overleven. })
 
Kreeg vandaag een folder in de bus van een nieuwe motorzaak in Utrecht. EXPO motoren. Ze zitten in het oude pand van RB Motoren (ook bekend als de Ruiter en van den Bosch motoren) aan de Franciscusdreef. (RBMotoren is eind vorig jaar verhuisd naar Weltevreden in Bilthoven, waar de Ruiter, toen nog BMW dealer, vandaan kwam.)

'k Ben benieuwd hoe lang deze nieuwe zaak 't gaat overleven. })


niet lang. tenzij ze mijn motor willen importeren voor goede prijs *O*
 
Goedenavond luitjes! :W

Rovo: ff leren tellen :Y
mm: die heb ik ook gebruikt toen :Y ;)
Strifer: als je het beter weet, moet jij de eer op je nemen :Y

Sjow, mijn aandeel voor pagina 1 staat er ook weer *D *D *D
 
Tja, als iedereen zich schuil houdt in t Gooi, komt Utreg nooit vol natuurlijk :N

Soms voel ik me zoooooooooooooo alleen hier '( '( '(
 
kom je toch ook naar ut gooi :P

in het Ducati topic doen we meer dan 1000 posts in 6 dagen :X
 
Laatst bewerkt:
kom je toch ook naar ut gooi :P

Ik woon niet in ut gooi :N
(nee, jij ook niet, maar jij hoort ook eigenlijk helemaal niet thuis in een van deze topics ;))

En bovendien: nu het hier weer zo lekker rustig is, mag iedereen die hier nog meeleest best wel gewoon gezellig meeposten en meerijden, wel zo leuk!! *D *D *D

Dus aan alle gezelligerds: join us (again), post weer mee en vooral: RIJ WEER MEE (tenzij zwanger, net bevallen of net uit revalidatiecentrum ;)) !!!

Btw: waar is gidsie :? :? :?
 
heey roy ook hier
en ja ik hoorde dat de zaak erg duur is

kan beter vragen! jij hier! ik woon in utrecht, jij 50km verderop haha

Goedenavond luitjes! :W

Rovo: ff leren tellen :Y
mm: die heb ik ook gebruikt toen :Y ;)
Strifer: als je het beter weet, moet jij de eer op je nemen :Y

Sjow, mijn aandeel voor pagina 1 staat er ook weer *D *D *D

zal zo even correctie maken :Y

Whahaha, dat geloof je toch niet?!? :')



@ Roytje, waarom niet zelf doen?
Ik wil het ook wel doen, reken alleen 60 euro per uur, net zoals een motorzaak......

wil het wel zelf doen alleen even info van iemand die er mee te maken heb gehad
 
Ik woon niet in ut gooi :N
(nee, jij ook niet, maar jij hoort ook eigenlijk helemaal niet thuis in een van deze topics ;))

En bovendien: nu het hier weer zo lekker rustig is, mag iedereen die hier nog meeleest best wel gewoon gezellig meeposten en meerijden, wel zo leuk!! *D *D *D
als je me weg wilt hebben ken je het ook gewoon zeggen hoor.. k luister toch niet :+
maarja.. soms kom je ergens.. en dan heb je geen zin meer daar weg te gaan.. :P
trouwens, wie weet kom ik over een tijd weer terug naar Utrecht... you never know..

laten we er weer een gezellig topic van maken :Y
 
Ik woon niet in ut gooi :N
(nee, jij ook niet, maar jij hoort ook eigenlijk helemaal niet thuis in een van deze topics ;))

En bovendien: nu het hier weer zo lekker rustig is, mag iedereen die hier nog meeleest best wel gewoon gezellig meeposten en meerijden, wel zo leuk!! *D *D *D

Dus aan alle gezelligerds: join us (again), post weer mee en vooral: RIJ WEER MEE (tenzij zwanger, net bevallen of net uit revalidatiecentrum ;)) !!!

Btw: waar is gidsie :? :? :?
Volgens mij lezen er zat mee, maar velen zijn druk met zwanger zijn, relaties en Volvo's :X


Hiero :+
Bikermouse in "Newbies touren naar het jawoord"

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan