Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag mooie weer 24 graden en drooooooooooooooog *O*
Dat word heel veel drinken en veel schone shirts mee 8-)

Brengt er eentje mijn baas op de hoogte van een contract ondertekenen als ik motor rij ivm risico factor :r
ff kijken hoe dat rechtsgeldig is midden in een jaarcontract ;)
 
Maandag mooie weer 24 graden en drooooooooooooooog *O*
Dat word heel veel drinken en veel schone shirts mee 8-)

Brengt er eentje mijn baas op de hoogte van een contract ondertekenen als ik motor rij ivm risico factor :r
ff kijken hoe dat rechtsgeldig is midden in een jaarcontract ;)
hmmz.. dan moeten de mensen die skieen ook zoiets ondertekenen.. en wielrennen.. skieleren.. parachute springen..

damn waar gaat het over :X
 
Maandag mooie weer 24 graden en drooooooooooooooog *O*
Dat word heel veel drinken en veel schone shirts mee 8-)

Brengt er eentje mijn baas op de hoogte van een contract ondertekenen als ik motor rij ivm risico factor :r
ff kijken hoe dat rechtsgeldig is midden in een jaarcontract ;)

Belachelijk... ik vind het echt levensgevaarlijk om een contract te laten tekenen tijdens het motorrijden :N


})
 
hmmz.. dan moeten de mensen die skieen ook zoiets ondertekenen.. en wielrennen.. skieleren.. parachute springen..

damn waar gaat het over :X



Ga voor het motor rijden ook niet tekenen dus dat word ander werk zoeken als het door gaat :P
Voor circuit rijden kan ik me nog iets bij voorstellen maar dan wel wanneer ik zac ga rijden en niet 2 keer per jaar een daggie touren *D

Nu teken ik zowiezo niets maar als mijn jaarcontract afgelopen is zal ik wel moeten :Y
 
Maandag mooie weer 24 graden en drooooooooooooooog *O*
Dat word heel veel drinken en veel schone shirts mee 8-)

Brengt er eentje mijn baas op de hoogte van een contract ondertekenen als ik motor rij ivm risico factor :r
ff kijken hoe dat rechtsgeldig is midden in een jaarcontract ;)
Ik zou meteen ziek thuis blijven. Lekker zo'n werkgever, what's next ?

Geen bitterballen meer omdat je je daar in kan verslikken ?
 
Ga voor het motor rijden ook niet tekenen dus dat word ander werk zoeken als het door gaat :P
Voor circuit rijden kan ik me nog iets bij voorstellen maar dan wel wanneer ik zac ga rijden en niet 2 keer per jaar een daggie touren *D

Nu teken ik zowiezo niets maar als mijn jaarcontract afgelopen is zal ik wel moeten :Y

Ik zie in je profiel dat je autotechnicus bent.... uberhaubt raar dat juist in DIE wereld zo gereageerd wordt.
Leuk trouwens, zulke collega's.....
 
Ga voor het motor rijden ook niet tekenen dus dat word ander werk zoeken als het door gaat :P
Voor circuit rijden kan ik me nog iets bij voorstellen maar dan wel wanneer ik zac ga rijden en niet 2 keer per jaar een daggie touren *D

Nu teken ik zowiezo niets maar als mijn jaarcontract afgelopen is zal ik wel moeten :Y
bij mij op het werk werd het ook voorgesteld door een collega na mijn ongevalletje van vorig jaar.. eerste wat de directeur zei was: "nou echt niet.. de helft van het bedrijf rijdt motor en de andere helft doet aan skieen.. dan moeten we die ook laten teken"

Zolang je niet elke circuitdag crashed of gebleseerd raakt waardoor je niet kan werken is kunnen ze je weinig maken.
 
Ik zou meteen ziek thuis blijven. Lekker zo'n werkgever, what's next ?

Geen bitterballen meer omdat je je daar in kan verslikken ?


Idd maar ze zijn er wel mee bezig om gevaarlijke sporten en hobby's extra te laten verzekeren :Y
Stel je voor je bent 06 snol en je snijt je aan je postzegel verzameling :P :P :P
 
bij mij op het werk werd het ook voorgesteld door een collega na mijn ongevalletje van vorig jaar.. eerste wat de directeur zei was: "nou echt niet.. de helft van het bedrijf rijdt motor en de andere helft doet aan skieen.. dan moeten we die ook laten teken"

Zolang je niet elke circuitdag crashed of gebleseerd raakt waardoor je niet kan werken is kunnen ze je weinig maken.

Dat is een goeie directeur, nog een vacature vrij *D
Leer snel en rij ook motor dus komt goed :Y
 
Dat is een goeie directeur, nog een vacature vrij *D
Leer snel en rij ook motor dus komt goed :Y
hijs nu gepromoveerd naar directeur van noord europa.. maar echt een relaxte kerel :Y
de nieuwe vestiging directeur snapt het gelukkig ook :P
als er wat vrij komt laat ik het je weten ;)
 
Ga voor het motor rijden ook niet tekenen dus dat word ander werk zoeken als het door gaat :P
Voor circuit rijden kan ik me nog iets bij voorstellen maar dan wel wanneer ik zac ga rijden en niet 2 keer per jaar een daggie touren *D

Nu teken ik zowiezo niets maar als mijn jaarcontract afgelopen is zal ik wel moeten :Y
Zijn er zat die wel kunnen getuigen dat je heel traag rijdt })











Maar lastig probleem. Kan het me ook wel een beetje voorstellen.
Mijn verzekering keert ook niet uit als het een wedstrijd zou wezen. In de huidige gevallen wel.
 
hijs nu gepromoveerd naar directeur van noord europa.. maar echt een relaxte kerel :Y
de nieuwe vestiging directeur snapt het gelukkig ook :P
als er wat vrij komt laat ik het je weten ;)

Als de positie van directeur vrij komt dan laat je het me weten he ? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan