Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Present! :YWeet je zeker dat de kabel stuk is, en niet (ook) de opnemer? Die zit achter de kap over het voorste kettingtandwiel. Bij mij waren ze een tijdje geleden allebei stuk. :(

Elke Honda-dealer kan deze dingen voor je bestellen. Kost samen ongeveer €45. Je kunt het ook nog proberen op Het grote Honda CB-1 Topic (deel 2). Er is buiten M-F ook een CB-1 forum, maar die zijn nog steeds bezig te verhuizen van http://prozaq.demon.nl/forum/ naar http://cb1.kicks-ass.net/ .


ben ff naar kms geweest die heeft gekeken en me kabbel w as stuk heb er nu 1 besteld maar komt pas 4 juli binnen :/

heb jij ook een oranje cb1
 
@ Kersje: positief dan meid. Leuk de kleine weer ff gezien te hebben voor je *D
 
Laatst bewerkt:
ik wil eigelijk een foto :$ er van zien van plaats dat kleine plaatje
Schoutenstraat.jpg


@Stefan--: Heb jij misschien nog meer plaatjes van m'n CB-1? :? Dit is de enige die ik nog heb, door wat stommiteiten met m'n webmail en m'n home directory. |(
 
ziet er super gaaf uit :P
ik heb ook een oranje :Y
maar ik krijg het nooit voor me kaar om een foto te plaatsen -O-


in het wesland topic staat er 1 op pagina 1 van mijn motor
als je hem wilt zien 8-)
 
Laatst bewerkt:
o dankje dat is die van mijn *D
en ja hij maak erg veel lawaai als ik aan komt verwachten ze geen cb1 _O-
foto was in frankrijk super gaaf daar
 
Laatst bewerkt:
[http://www.xs4all.nl/~jnw/m-f/CB-1/Schoutenstraat.jpg (afbeelding)]

@Stefan--: Heb jij misschien nog meer plaatjes van m'n CB-1? :? Dit is de enige die ik nog heb, door wat stommiteiten met m'n webmail en m'n home directory. |(

Ik heb geen idee? misschien van een cbr meeting? die staan op ut forum... ?
 
Als je op een ritje wacht :P kun je hier lang wachten ;)

In het Gooi topic wordt regelmatig samen gereden. ff meelezen en je ziet vanzelf voorstellen, of stel zelf een plek en tijd voor.

Vaak rijden we vanaf hier toch naar de Utrecht kant / de dijk op.
 
@ Kersje: positief dan meid. Leuk de kleine weer ff gezien te hebben voor je *D

Begrijp me goed, ik ben superblij dat alles met ukkie zo goed lijkt te gaan (we wachten nog heel ff voorzichtig a.s. maandag af)!
Maar met mijzelf gaat het niet zo heel best hoor, geeft heel veel pijn dat instabiele en het lijkt alleen maar erger te worden...ja, ik heb een beroerde nacht achter de rug -O-
Hopelijk kan ik snel bij de fysio terecht, alhoewel die ook niet 1, 2, 3 wonderen kan verrichten. Voor dit moment maar rustig aan doen en mijn eigen weg zien te vinden :Y

Was van plan om een bakkie te komen doen bij je vandaag, maar die skip ik dan weer ff Xtra. Ik ga eerst eens kijken of zwemmen nog een optie is.

Fijne dag allemaal :W
 
mmm, zag ik het als zwartkijker net ff té positief dus -O-

Dat het met de kleine goed gaat is idd erg fijn, maar je hebt nog ff te gaan, dus dat het nu al zwaar wordt is zeker vervelend. Hoop voor je dat de fysio je snel een beetje verlichting geeft.

Als je je bedenkt weet je waar de koffie is ;)
 
Lekker rustig heet dat :)


Gooi is drukker, maar nu ook niet trouwens.
 
He lui,

Even langs Ro geweest vandaag, stukkie wezen rijden.... en wat denk je? Uitgerekend voor Arie Molenaar snijd eentje me compleet aan de binnenkant van de dubbelbaans rotonde af. (hij reed zeg maar gewoon 'rechtdoor' de rotonde over ipv van zijn baan te houden....) Moest vol remmen en ging recht op binnenberm af.

Gast stoppen na rotonde, grote bek etc. jonge bestuurder met aanhangertje... bijna.... echt bijna ging er een vuist naarbinnen.... vlakvoor een motorzaak en men stond allemaal te kijken.

Hoe verzin je het :P _O- _O- _O-


:] don't fuck with bikers :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan