Motormeetingen Utreg deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
mogguh,

net DD naar het ziekenhuis gebracht voor een operatie aan haar gebroken enkel.

Zot heeft het een beetje druk :X

stond maandag om 9uur voor je deur, maar je was er inderdaad niet..
oh je bent er nooit op maandag.. stom zeg..
was bij de ...volvo ja :$ (natte bougies O-) )

hoe is het met de vrouw?

en met de rest van t utrecht topic?
stefan mooie fietsen om uit te kiezen, succes!

lekker ff naar de ardennen geweest afgelopen week, heerlijk met de kleine & vrouw!

vfr nog niet verkocht, iemand zou komen kijken, maar gaat niet door, nog2 andere geintresseerden. maar t wil niet opschieten met t kreng.

Gelukkig gaat alles heeeeeeeeeeeeelemaal super met onze kleine


MEID *D *D *D

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Met mij gaat het niet best, maar de kleine doet het goed (alles zo gemiddeld als het maar zijn kan, hihi), dus ik moet gewoon ff wat dingen gaan accepteren, dan komt het met mij ook weer helemaal goed *D


*O*

mazzelaar, meisjesnamen zijn echt makkelijker dan jongensnamen..
wij hadden ook zo'n gemiddeld kind, alles normaal, echt idioot. wel geinig! *O*

:9
 
Laatst bewerkt:
:W Goedemorgen zonnestraaltjes van Utrecht :W

@thijsje: hoe is het met jouw meid? Meisjesnamen zijn helemaaaaaaaaaaal niet makkelijker. We zitten er ontzettend mee te stoeien.

Zo en dan is het ff poser tijd voor deze a.s. mama, profieltje van het gezicht van ons ukkie:

full
 
Laatst bewerkt:
Sjow, en dan ga ik maar weer ff een paar uurtjes werken. Baas is nog steeds niet terug, dus ik kloot maar wat aan en bepaal zelf hoeveel uurtjes ik kan werken.
Nog 1 weekje en dan lekker vakantie, ben eraan toe zeg *O* *O* *O*
 
Mooie beelden altijd, die echo's :D

Gefeliciteerd e.d Cherry :)

Word er aanstaant weekend nog getourd of ge "meet"???

**druk naar een avatar aan het zoeken trouwens...**
 
Mooie beelden altijd, die echo's :D

Gefeliciteerd e.d Cherry :)

Word er aanstaant weekend nog getourd of ge "meet"???

**druk naar een avatar aan het zoeken trouwens...**
Iets met tieten erin doet het goed in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
'navond, Utreg! :W

Mooie beelden altijd, die echo's :D

Gefeliciteerd e.d Cherry :)

Word er aanstaant weekend nog getourd of ge "meet"???

**druk naar een avatar aan het zoeken trouwens...**

Nogmaals welkom! *O*

Komende zaterdag zullen veel mensen in Assen zitten voor de TT. En voor het hele weekend is het afwachten wat het weer gaat doen; de voorspellingen zien er wat wisselvallig uit. :(

Als je totaal geen inspiratie hebt voor een avatar dan is een plaatje van je SV650N altijd nog een idee. :) Istie eigenlijk 25kW :?
 
thnx baco...

en ja, hij is 25 kw, op papier althans, vanavond merken of die dat ook echt is :P

Hoezo dat eigenlijk ? hoor ik er dan niet bij ? :P
 
Tuurlijk hoor je er dan wel bij! :Y

Maar het is nogal tricky om met een 25kW pasje op een zware fiets te rijden. Als ik de verhalen op MF mag geloven gaat het meestal goed, ook als je aangehouden wordt. Maar als je brokken maakt kun je fors de boot ingaan: Geen geldig rijbewijs betekent geen verzekering, en dus dat je zelf alle schade moet dokken, en dat kan bij letselschade heel erg hard gaan ...
 
ik weet :)

daarom vanavond ff kijken hoe of wat, en als ik het niet vertrouw morgen naar arie molenaar.
Vorrige eigenaresse had geen licht rbw namelijk, daarom twijfel ik. En als ie het niet is, dan ben ik binnekort nog 300 eurie lichter denk ik...

Safety first ; )

nog maar 3 uurtjes wachten :P
 
Naaf :W

@ Cherry

Ziet er super uit die foto's *D
Ik heb een slecht geheugen :+
Maar dat we echo's zijn laten maken van Larissa weet ik nog als de dag van gisteren ;) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan