Motormeiden speak up!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bocht verkeerd ingeschat.. reed te hard.
Gelukkig gleed ik 10 meter door het gras.. net een hekwerkje ontweken.
Pff erg geschokken maar wil snel weer op me bike.

Balen zeg!!!

Wel fijn dat je dat hekje ontweken hebt!

Wanneer verwacht je dat je weer kunt gaan rijden???

Suc6 met alles en :] voorzichtig!
 
Over 2 weekjes kan ik me bike wel weer op hoop ik!
Me duim is net uit gips gehaald!
Hij was nog erg dik en blauw.
Arts denkt zelf dat de banden niet beschadigd zijn maar dat het zwaar gekneusd is...
Gelukkig kan me rechterarm nu wel weer bijkleuren :)
 
Een mooie dame, 21 jaar, motorrijdster, en de bocht uitvliegen door te hard rijden..

Jou vriend moet een gelukkig mens zijn!! ;)

Succes met het herstel en hopen dat je snel weer kan rijden! :W
 
Mooie motor, mooie kleur (jaja typische vrouwenopmerking)
Maar ik ben ook errug blij met mijn paarse sradje 750. vandaar.
Sterkte verders met je herstel.
Wilde me graag aansluiten bij de motormeiden. Heb mezelf namelijk net aangemeld bij het motor-forum. Vind dat er veel meer meiden motor moeten gaan rijden!
 
Mooie motor, mooie kleur (jaja typische vrouwenopmerking)
Maar ik ben ook errug blij met mijn paarse sradje 750. vandaar.
Sterkte verders met je herstel.
Wilde me graag aansluiten bij de motormeiden. Heb mezelf namelijk net aangemeld bij het motor-forum. Vind dat er veel meer meiden motor moeten gaan rijden!

WELKOM !! *O* *O*

:]
 
Welkom!
Ik zal je een tip geven die ik mijn vriendin ook heb gegeven toen ze net haar rijbewijs had:
Voor iedere bocht staan borden die aangeven wat voor soort bocht er aan zit te komen en indien het een gevaarlijke bocht betreft staat er meestal ook een adviessnelheid bij.
Ik het begin zou ik me daar een beetje aan houden als ik jou was, in ieder geval als je de bocht in gaat.
Als je in de bocht merkt dat je harder wil en kan kun je altijd gas bijgeven dan ga je ook makkelijker de bocht door.
Groetjes,sterkte en blijf voorzichtig! ;)
 
lekker nutteloze opmerking denk ik zo :X

Oja bij een rotonde staan meestal van die borden waarop staat in welke richting je rond moet rijden _O-
 
Biker mice WELKOM!!!

Over dat advies... ben het helemaal mee eens.. mits de borden er staan.
Ik pak liever wat leuke landweggetjes... waar ze deze borden tot op heden nog niet kennen |(
Dus eerst maar eens route verkennen voordat ik er nog eens zo hard op af kom rijden.
Ik reed overigens met me vriend.. hij reed voor mij. Eigenlijk gaste ik er net zo hard achteraan... maar nam de bocht gewoon egt niet goed.
Je gaat zelf sneller aan het gas hangen als een ander het ook doet waar je mee rijd..
Egt niet goed!
 
Biker mice WELKOM!!!

Over dat advies... ben het helemaal mee eens.. mits de borden er staan.
Ik pak liever wat leuke landweggetjes... waar ze deze borden tot op heden nog niet kennen |(
Dus eerst maar eens route verkennen voordat ik er nog eens zo hard op af kom rijden.
Ik reed overigens met me vriend.. hij reed voor mij. Eigenlijk gaste ik er net zo hard achteraan... maar nam de bocht gewoon egt niet goed.
Je gaat zelf sneller aan het gas hangen als een ander het ook doet waar je mee rijd..
Egt niet goed!
dit wat je nu vertel wou ik eigenlijk al eens vragen.
maar met dit verhaal wat je nu vertel is mij vermoeden bewaarheid.
niks negatiefs hoor ben er zelf ook wel is schuldig aan. :Y
 
Een mooie dame, 21 jaar, motorrijdster, en de bocht uitvliegen door te hard rijden..

Jou vriend moet een gelukkig mens zijn!! ;)

Succes met het herstel en hopen dat je snel weer kan rijden! :W

En geloof mij haar vriend is dolgelukkig met ze moppie. (alleen heb ik liever wel dat ze OP de motor blijft zitten aangezien ik dan net zo veel van haar hou.)
 
Over 2 weekjes kan ik me bike wel weer op hoop ik!

Arts denkt zelf dat de banden niet beschadigd zijn maar dat het zwaar gekneusd is...


Dat scheelt in ieder geval weer een hoop centjes...die banden zijn tegenwoordig reteduur en je vind niet snel goede op de sloop...wat weer wel zo is met een koplamp en een tank.......

Sterkte en tot de volgende bocht. O-) O-)
 
Die motor lap ik wel weer op.. paar onderdeeltjes nodig.
Sparen voor een nieuwe.. no way!

Maar suc 6 met lessen enzo! :]
Geniet ervan..
 
ik vind dat er minder vrouwen moeten gaan motorrijden B| allemaal concurrentie B| en al dat gemiep van meiden blabla







:+

gemixt is idd leuker en man of vrouw op je smoel gaan doet altijd pijn aan je ego je portemetnix en je lichaam
ben vrouw, 21, cbr600f en op mn vorige fiets keer aangereden in de file :P deed ff auw maar leverde uiteindelijk nog wat op O-) en nie eens omgestuitert
 
En als we nu met zen alle eens gaan rije ipv te lullen _O-

Lijkt me best leuk om een keer met een groep van alleen maar meiden te gaan rijden.

Al die mannen met hun commentaar, maar ze vinden het wel maar al te interessant om de meidentopics te lezen en reacties te plaatsen..... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan