Motormeuk en Motorstek gaan vanavond verdwijnen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Beste burgers en buitenlui,

Ooit waren Motormeuk en Motorstek heel cool. Je weet wel, in de tijd van Hyves...
Yihaa, Hyves roeleert de pan uit!


Maar die tijd is al lang voorbij. Motormeuk bestaat 3 augustus alweer 12 jaar, Motorstek zag het levenslicht 4 maanden later.
In al die tijd zijn de site zo goed als niet aangepast en gebruiken ze dus ook hele oude en onveilige technieken.

De Motor-Forum software biedt allerlei mogelijkheden. Bepaalde functionaliteiten van de oude sites zitten al ingebakken in MF en in de toekomst gaat daar nog meer bijkomen. Denk aan blog functionaliteit of iets soortgelijks.

Het is dus de hoogste tijd om Motormeuk en Motorstek naar de digitale eeuwige jachtvelden te sturen. Ergens halverwege augustus zal het moment daar zijn, de definitieve datum kondig ik nog aan. Vanavond gaat de stekker er uit...

Mocht je nog foto's op Motorstek (of Motormeuk) hebben staan dan is nu het moment om die op je pc (of MF) op te slaan!
 
Laatst bewerkt:
Mooi. Motormeuk was echt wel over de datum, vroegah erg leuk maar nu nu niet meer. Weg ermee! Motorstek kwam ik eigenlijk nooit, zonet nog even gekeken en ik was zowaar al een paar motoren vergeten. Maar ik kan me voorstellen dattie stek inmiddels ook gewoon pleite moet.

Voorwaarts! :] :t
 
Tsja, ik keek er nog naar toen ik net op MF zat. Nu al een tijdje niet meer, we moeten gewoon door op MF. :t
De tijd gaat gewoon door.
 
Houdoe en bedankt!
Motorstek nooit echt aan gedaan en Motormeuk zaten alleen azijnzeikers op, dus na een paar filmpjes er op te hebben gezet en te werden afgezeken op dingen waar echt niets van klopte, nooit meer wat op gezet. :) Ik zal het niet missen in elk geval. Wel mooi dat filmpjes en foto's nu makkelijker op het forum te koppelen zijn, dat zie ik wel als grote aanwinst!
 
Begrijpelijke keuze, leve de vooruitgang! Het nieuwe forum is ook veel beter met meer functionaliteit. Benieuwd wat er nog gaat volgen in de toekomst, qua blog waarvan je spreekt.

Nog een vraag: Is het niet mogelijk om de foto's automatisch over te zetten in mijn media van MF? Of moet ik ze echt handmatig een per een overzetten...
 
Die gaat later verdwijnen @NR34

Thanks voor de snelle reactie. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat jullie momenteel met wat minder personen actief zijn dan pak 'm beet 2 jaar geleden. In hoeverre zijn Bananenman, MGM en Motormedia nog betrokken bij MF? (Antwoord mag ook per pm)
 
Ik zal wel een ouwe l*l zijn maar van motorstek vind ik stiekem jammer. Nergens anders heb ik zo geordend op een rijtje, wanneer ik welke motor had, met fotootje erbij. :P

Thanks voor de snelle reactie. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat jullie momenteel met wat minder personen actief zijn dan pak 'm beet 2 jaar geleden. In hoeverre zijn Bananenman, MGM en Motormedia nog betrokken bij MF? (Antwoord mag ook per pm)
MGM aka MBM reageerde eerder in dit topic dan jij. 🙃
 
Voornaamste downfall van motormeuk was de komst van bepaalde groepen en hun bots die alle video's minden behalve hun eigen.
 
Beste burgers en buitenlui,
Zeker weten dat er geen boeren op MF zitten ...? :?
Ooit waren Motormeuk en Motorstek heel cool. Je weet wel, in de tijd van Hyves...Bekijk bijlage 1411522

Maar die tijd is al lang voorbij.
Ik geloof dat ik die tijd zelfs niet bewust meegemaakt heb. A'k me goed herinner heb ik wel iets aangemaakt op Motorstek, maar heeft dat niets van betekenis opgeleverd.
Motormeuk bestaat 3 augustus alweer 12 jaar, Motorstek zag het levenslicht 4 maanden later.
In al die tijd zijn de site zo goed als niet aangepast en gebruiken ze dus ook hele oude en onveilige technieken.

De Motor-Forum software biedt allerlei mogelijkheden. Bepaalde functionaliteiten van de oude sites zitten al ingebakken in MF en in de toekomst gaat daar nog meer bijkomen. Denk aan blog functionaliteit of iets soortgelijks.

Het is dus de hoogste tijd om Motormeuk en Motorstek naar de digitale eeuwige jachtvelden te sturen. Ergens halverwege augustus zal het moment daar zijn, de definitieve datum kondig ik nog aan.

Mocht je nog foto's op Motorstek (of Motormeuk) hebben staan dan is nu het moment om die op je pc (of MF) op te slaan!
Zou sinds de vernieuwing niet eens meer weten hoe ik er kan komen ... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan