Motormeuk en Motorstek gaan vanavond verdwijnen

Gebeurd vaker dat iemand MBM en MGG een beetje door elkaar gooit.

Geeft niks, doen we zelf ook wel s ;) O-)

Ga je dadelijk ook nog beweren dat Duderuud, Sms banaan naar, Pierre en alle anderen ook onder het alias MBM vallen, om het overzichtelijk te houden 🤪
 
Ik zal wel een ouwe l*l zijn maar van motorstek vind ik stiekem jammer. Nergens anders heb ik zo geordend op een rijtje, wanneer ik welke motor had, met fotootje erbij. :P


MGM aka MBM reageerde eerder in dit topic dan jij. 🙃

Ja logisch 8)7
 
Ik zal wel een ouwe l*l zijn maar van motorstek vind ik stiekem jammer. Nergens anders heb ik zo geordend op een rijtje, wanneer ik welke motor had, met fotootje erbij. :P


MGM aka MBM reageerde eerder in dit topic dan jij. 🙃

Ja, om eerlijk te zijn heb ik dat ook wel heel een beetje hoor, ik heb 'mijn' pagina dan ook effe opgeslagen ... maar ik begrijp zeker wel dat het doek voor het ding moet vallen.
 
Jammer. ik vond vooral Motorstek wel handig om de motorhistorie bij te houden.
Maar ik snap het wel. Ik had twee auto fora die al een jaar of 12 op een Linux machine draaiden zonder enige veiligheidsupdate. Gelukkig heeft iemand anders ze wel overgenomen op een andere actuele server.

Jammer, maar bedankt voor de tijd dat we het hebben kunnen gebruiken!
 
Ik zal je per PM de juiste schrijfwijze van mijn nick doorsturen :P
Dat is natuurlijk Banaaninman. :+

Motormeuk, dat was toch die website van wheelytime en max B ?
Dat is wel de indruk die ik kreeg, dus ik kwam er nooit. Daarnaast was het uiterlijk een beetje een Dumpert-stijl, en de bezoekers leken ook een beetje dat niveau te zijn. Hier op MF is het niet altijd feest maar als je over e.e.a. heen leest een prima plekje. :)
 
Op zich jammer dat MotorMeuk verdwijnt, maar ik heb er sinds het forum vernieuwd is amper naar gekeken. (Geen meldingen meer zoals op het oude forum bovenaan die ervoor zorgde dat ik nieuwsgierig werd.

Een variant mbt random motorfilmpjes is naar mijn mening geen afbreuk aan het forum. :)
 
Op zich jammer dat MotorMeuk verdwijnt, maar ik heb er sinds het forum vernieuwd is amper naar gekeken. (Geen meldingen meer zoals op het oude forum bovenaan die ervoor zorgde dat ik nieuwsgierig werd.

Een variant mbt random motorfilmpjes is naar mijn mening geen afbreuk aan het forum. :)

:^ Hier idem, op het oude platform stonden de Motormeuk updates idd bovenaan en tevens stonden er vroeger ook nog wel leuke filmpjes op. Op het nieuwe platform mis je die updates. Maar heb zojuist even gekeken, veel mis je ook niet meer. Je ziet alleen maar filmpjes van een bepaald groepje "bikers" uit 020. In een filmpje rijden ze heul stoeah met de motor de Praxis binnen. Vette sjizzel hoor :z Thanks, but no thanks.
 
nah. lekker ouderwetse websites, was leuke tijd.
www anno 1999, vierkante websites en gehannes met kabeltjes, modems en adaptors in elk hotel/land.
Tijden dat elk land een eigen telefoonplug had...

Overzetten zou trouwens best handig zijn..
Hey, mijn hele Petfles-geschiedenis staat op motorstek
(want dat copieerde zo vlotjes... )

het "neerplumpen van afbeedingen" blijft gedoe.

Altavista: weg (is nu yahoo)
Wanadoo: Weg (deels naar orange)
Geocities: Weg (yahoo)
Picasa: shutdown.
imgur: werkt niet lekker meer vanaf de mobile.
flckr: quotum van 1000 fotos, en gedoe met andere api
imgbb: voor hoe lang....?

En nu Motorstek: straks Weg.

Motor-Forum: hoe lang nog ??

nb: Straks verdwijnt ook Xs4all 4ever...
 
:^ Hier idem, op het oude platform stonden de Motormeuk updates idd bovenaan en tevens stonden er vroeger ook nog wel leuke filmpjes op. Op het nieuwe platform mis je die updates. Maar heb zojuist even gekeken, veel mis je ook niet meer. Je ziet alleen maar filmpjes van een bepaald groepje "bikers" uit 020. In een filmpje rijden ze heul stoeah met de motor de Praxis binnen. Vette sjizzel hoor :z Thanks, but no thanks.
Ja dat is jammer inderdaad!

Max 1 filmpje per maand van dezelfde youtuber zou een mooi beleid zijn.

Dan heb je echter weer mankracht nodig.

Helaas
 
Terug
Bovenaan Onderaan