Motormover + paddockstand

BasH94

Die hard MF'er
10 jan 2020
398
597
Om in de tuin te kunnen manoeuvreren ben ik op zoek naar een motormover en paddockstand combi. Wie kan mij hier een goede aanbevelen?
Zelf heb ik degene van Datona in gedachten. Iemand ervaring hiermee?


Alvast bedankt!
 
Ik heb deze van datona altijd gehad. Geen slecht woord over, goed en niet duur:t de wielen doen het ook over de grindtegels maar dan wel even voorzichtiger zijn.

Datona mover
Vooruitlopend op de zaken(wachtende op AVD en nog geen motor:P) heb ik ook wat rondgekeken naar zo'n mover.

Ik zou graag een rem erop willen. Bij Motea heb ik deze gevonden, maar ik kan ze bij geen enkele Nederlandse shop vinden.
Heeft het een reden dat dit weinig te vinden is?
 
Vooruitlopend op de zaken(wachtende op AVD en nog geen motor:P) heb ik ook wat rondgekeken naar zo'n mover.

Ik zou graag een rem erop willen. Bij Motea heb ik deze gevonden, maar ik kan ze bij geen enkele Nederlandse shop vinden.
Heeft het een reden dat dit weinig te vinden is?
Ja eens, ik heb inmiddels een cb1000r dus eenarmige ophanging achter. Zijn zat paddockstands te vinden maar wilde weer een mover. Deze was ook alleen bij motea te vinden. Van die movers die als plank onder de hele motor zitten zijn wel makkelijker te vinden. Geen idee waarom dit is
 
Terug
Bovenaan Onderaan