[Motornavigatie] GoRider Biker II

Met de Gorider Extensa heb ik het probleem dat de elektrische verbinding met de houder verbroken wordt onder het rijden. Hierdoor krijg je telkens de melding in beeld dat de verbinding verbroken is, na een tijdje accuspanning laag etc. Op deze manier is er slecht mee te rijden omdat deze meldingen tegen het einde bijna continue in beeld komen.

Nu heb ik de contacten op de gorider al een keer opgesoldeerd. Dit ging enige tijd goed, alleen soldeer is zacht dus de connectoren uit de houder hebben weer putjes gemaakt in de soldeer. Ik ben dus weer terug bij af...

Hebben jullie ook deze ervaring, en eventueel een andere oplossing?
 
Bij mij is het het plaatje van de voeding in combinatie met de schroef waarmee je de navi (Biker II) vergrendelt op de houder. Trilt los, opgelost met een ductape :9
 
Beste mensen,

Ik heb een vraag betreft de routes uploaden op mijn GoRider. Ik heb de route gemaakt via Tyre, geconventeerd tot een .kml bestand en geuploadt naar de juiste map. Echter vind ik het erg vervelend dat je alle routepunten blijft zien en horen, i.p.v. dat er een gehele route wordt gemaakt (van begin tot eind, zonder de routepunten om te roepen). Iemand een idee hoe ik die gele prikkers uit kan zetten/verwijderen zonder dat het ten koste gaat van de route?

Ik had het ergens op een forum gelezen maar kan het niet meer vinden :?

Bij voorbaat dank!!
 
Laatst bewerkt:
Mijn extensa, gekocht in 2014 mag weg omdat ik een tomtom rider heb aangeschaft, misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken?

Vraagprijs is 120 euro.
 
Beste mensen,

Ik heb een vraag betreft de routes uploaden op mijn GoRider. Ik heb de route gemaakt via Tyre, geconventeerd tot een .kml bestand en geuploadt naar de juiste map. Echter vind ik het erg vervelend dat je alle routepunten blijft zien en horen, i.p.v. dat er een gehele route wordt gemaakt (van begin tot eind, zonder de routepunten om te roepen). Iemand een idee hoe ik die gele prikkers uit kan zetten/verwijderen zonder dat het ten koste gaat van de route?

Ik had het ergens op een forum gelezen maar kan het niet meer vinden :?

Bij voorbaat dank!!

Dat kan niet! Aangezien hij die route punten gebruikt om de route te rijden dat doen veel navigatie systemen! Het is wel mogelijk om aan te passen dat hij ze niet meer afroept...
 
In hoeverre is zoiets op een supersport te monteren? Is bovenstaande navi of een tomtom compatible met bijv een RAM-mount die al op m'n balhoofd zit?
 
In hoeverre is zoiets op een supersport te monteren? Is bovenstaande navi of een tomtom compatible met bijv een RAM-mount die al op m'n balhoofd zit?

Ja je zult wel een rambal van garmin moeten kopen die past op de gorider houder en je bent klaar.
 
Beste GoRider bezitters,
Is het ook mogelijk om herberekenen uit te zetten zodat je met een gemist punt niet terug hoeft.
Alvast bedankt

Groet Dick
 
Ik heb sinds kort ook een Gorider Biker Extense SE.
Nu zie ik dat de software allemaal van 2012 of ouder is. Nu ben ik TomTom gewend en dacht ik, even updaten!

Niet dus.. Ik herken verhalen van 3 jaar geleden hier op het forum.
GoRider heeft geen updates en verwijst naar de site van iGoPrimo waar deze GPS niet eens op genoemd staat.
Moet ik daaruit concluderen dat er geen nieuwe software voor dit apparaat te vinden is?

En als ik iGoPrimo wil updaten moet ik dus het pakket met de kaarten opnieuw betalen/downloaden?
(edit) Zelfs als ik via de illegale kanalen kijk zie ik laatste versies van 6-700 dagen geleden. Zijn zowel GoRider als iGo ermee gestopt?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds kort ook een Gorider Biker Extense SE.
Nu zie ik dat de software allemaal van 2012 of ouder is. Nu ben ik TomTom gewend en dacht ik, even updaten!

Niet dus.. Ik herken verhalen van 3 jaar geleden hier op het forum.
GoRider heeft geen updates en verwijst naar de site van iGoPrimo waar deze GPS niet eens op genoemd staat.
Moet ik daaruit concluderen dat er geen nieuwe software voor dit apparaat te vinden is?

En als ik iGoPrimo wil updaten moet ik dus het pakket met de kaarten opnieuw betalen/downloaden?
(edit) Zelfs als ik via de illegale kanalen kijk zie ik laatste versies van 6-700 dagen geleden. Zijn zowel GoRider als iGo ermee gestopt?

Nee igo primo word niet meer geüpdatet aangezien er een nieuwere versies van igo (dus geen primo) zijn. Nieuwe kaarten zijn zowel legaal als illegaal wel gewoon nieuwere versies te verkrijgen.

Ik neem aan dat je de motor forum editie al over je navigatie hebt? Voor zowel die editie als tips over kaarten kun je op dit forum meer informatie vinden. http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/387181/iGO-Primo-24-Motorcycle-Edition-1.html
 
Nee nog niet! Maar die ga ik er zeker opzetten!
Zijn die kaarten ook van iGo Primo of zijn die universeel iGo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan