Motornavigatie huren?

11 mrt 2008
148
0
Poeldijk - Westland
Mensen,

Ik zit met een vraag; Is er interesse om motornavigatie te huren tegen een redelijk tarief per dag (zeg +/- 13 euro per dag tegen een borg van +/- 350 euro)? Het zou dan gaan om Garmin Zumo of TomTom Rider.. Graag jullie idee hierover.
 
Idee is goed, alleen als je hem voor 3 weken zou huren, ben je al een heel eind op weg voor de nieuw prijs. Daarnaast moet je dan ook weer alle bedrading loshalen als je hem weer inlevert.
 
Idee is goed, alleen als je hem voor 3 weken zou huren, ben je al een heel eind op weg voor de nieuw prijs. Daarnaast moet je dan ook weer alle bedrading loshalen als je hem weer inlevert.

Ja voor het 3 weken huren zou ik dan een maximum prijs instellen die naar redelijk is vastgesteld. Daar komt bij dat ik niet veel mensen ken die echt 3 weken op vakantie gaan (een wereldreiziger hier en daar uitgezonderd )
Voor wat betreft de bedrading, daar moet ook wel wat op te vinden zijn om het makkelijker te maken. Anders is het inderdaad een omslachtige operatie. Zit ook gewoon hardop te denken.
 
Ja voor het 3 weken huren zou ik dan een maximum prijs instellen die naar redelijk is vastgesteld. Daar komt bij dat ik niet veel mensen ken die echt 3 weken op vakantie gaan (een wereldreiziger hier en daar uitgezonderd )
Voor wat betreft de bedrading, daar moet ook wel wat op te vinden zijn om het makkelijker te maken. Anders is het inderdaad een omslachtige operatie. Zit ook gewoon hardop te denken.
Mwah, ik ken een boel mensen die vaak een weekend weg gaan op de motor. Maar ik ken er ook een heleboel die 3 weken op zomer vakantie gaan, inclusief mij zelf. Hoe je dat met de prijs doet is denk ik niet zo'n big issue, daar kom je wel uit.

Echter de bedrading zal de truuk zijn.... Immers als je steeds 1 a 2 uur bezig bent met op en af bouw, dan motiveert het ook niet echt om er 1 te huren. Als alle motoren nou een boordnet aansluiting zouden hebben, zoals BMW, dan zou het een stuk makkelijker worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan