MotorNewz in Utrecht 25/26 november (ipv MotoRai)

Kom jij naar MotorNewz?

  • Jazeker!

    Stemmen: 36 90,0%
  • Nee!

    Stemmen: 4 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
VNU Exhibitions Europe en Sanoma Men's Magazines hebben het initiatief genomen voor MotorNewz, een inspirerende NieuwsShow voor de motorbranche in de Jaarbeurshallen in Utrecht. MotorNewz staat op de agenda voor 25 en 26 november 2006, direct na de EICMA in Milaan.

Twee dagen lang zullen de vele geïnteresseerden zich naar hartelust kunnen vergapen aan alle nieuwe motormodellen van 2007. De initiatiefnemers van MotorNewz zijn sedert vele jaren partners in de organisatie van de succesvolle MOTORbeurs Utrecht.

Onlangs werd bekend dat de MotoRai definitief niet doorgaat. Met de lancering van MotorNewz wordt de importeurs en fabrikanten, die grote behoefte hebben om in het najaar het laatste motornieuws aan het publiek te presenteren, een ideaal platform geboden. Cécile van Hattem, beursmanager van MOTORbeurs Utrecht, zal haar ervaring en kennis inzetten om ook van dit nieuwe initiatief een groot succes te maken.

IJzersterke combinatie
De expertise van VNU Exhibitions en het mediabereik van Sanoma Men's Magazines, waaronder MOTOR Magazine en Moto'73, vormen een sterke combinatie die garant staat voor een groots en kwalitatief sterk motorevenement. Diverse importeurs hebben al positief gereageerd op het initiatief dat een extra impuls zal geven aan de gemeenschappelijke promotie van de motor. MotorNewz zal een sfeervol evenement worden, waarbij de nieuwe motoren centraal komen te staan.

NewsImage_78076200641450.jpg


bron

Wat vindt jij? Goed initiatief en je komt zeker langs of laat je het aan je voorbij gaan?

Ik ben er absoluut te vinden en waarschijnlijk zelfs beide dagen. :Y ben benieuwd naar de deelnemerslijst en hoop dat er een soort van alternatieve MotoRai gaat komen.
 
Ik ben van de party, maar is het al duidelijk hoeveel de entree is??
Kan er nergens niks van vinden... B|
 
Is er nu nog niks bekend van MotorNewz..
Ik begin te denken over wat anders te plannen op die dagen!
Dit schiet niet op
 
Samenvatting:

Entreeprijs

Een dagje genieten van het allernieuwste op motorgebied kan voor slechts € 9,90 p.p.


Waar & wanneer

MotorNewz vindt plaats in de Jaarbeurs Utrecht, hal 1.
(Alleen Hal 1 :? )

De beursdagen zijn op:
zaterdag 25 november, van 9.00 tot 21.00 uur
zondag 26 november, van 9.00 tot 18.00 uur

Alle nieuwe motoren 2007 MotorNewz is de kersverse show voor alle 2007 motorprimeurs in Nederland. Je vindt er een compleet overzicht van alle 2007 motoren op een rij en het laatste productnieuws. De Nederlandse importeurs van motoren, kleding en helmen, accessoires en onderdelen zijn ruim vertegenwoordigd op MotorNewz. Maar ook merkenclubs, motorbladen en partijen als de KNMV. Verder kun je er onder andere proefritten aanvragen en flitsende promotiefilms bekijken.

Maak het mee! MotorNewz biedt motorliefhebbers volop inspiratie. Of je nu van plan bent een nieuwe machine aan te schaffen. Of je bent op zoek naar het laatste nieuws op het gebied van accessoires, motorkleding en helmen. Je vindt het allemaal op MotorNewz. Droom je al jarenlang over motorrijden en je wilt eens kijken wat er allemaal te krijgen is op motorgebied? Kom je dan vergapen aan al het nieuws voor 2007!

Bezoek ook Speed & Design Tegelijkertijd met MotorNewz vindt Speed & Design plaats. Dit is al 13 jaar de sportiefste autobeurs van Nederland. Met elke editie weer vele primeurs, alles op het gebied van tuning, styling en ICE en bijzondere aandacht voor de autosport. Ook is er elk jaar de spectaculaire ActieArena waar nieuw en gevestigd talent hun stuurkunsten live demonstreren. Kortom een breed aanbod van alles wat de sportieve automobilist gelukkig maakt. Een combikaartje biedt toegang tot beide shows voor € 17, 50 (inclusief de ActieArena van Speed & Design).
 
Had hem vandaag in mijn mail zitten ja

alle nieuwe motoren 2007
Op MotorNewz zijn de Nederlandse motorimporteurs ruim vertegenwoordigd met een line-up van alle nieuwe modellen 2007. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley Davidson, KTM, Ducati, Triumph, MV Agusta, Husqvarna, Buell, Cagiva, Moto Morini, Moto Guzzi, Aprilia, Husaberg�. Ze staan er allemaal!
 
Ik heb het vage vermoeden dat de €12 voor Intermot beter besteed was, maar dat kan ik ook helemaal mis hebben 'f course... :)

:^

Ik ben ik Kohln geweest. Ik vondt de nederlandse beurzen altijd al minimaal, maar als je in duitsland bent geweest dan wil je helemaal niet meer naar die prutsbeurzen in utrecht en den bosch.
 
Had hem vandaag in mijn mail zitten ja

alle nieuwe motoren 2007
Op MotorNewz zijn de Nederlandse motorimporteurs ruim vertegenwoordigd met een line-up van alle nieuwe modellen 2007. Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Harley Davidson, KTM, Ducati, Triumph, MV Agusta, Husqvarna, Buell, Cagiva, Moto Morini, Moto Guzzi, Aprilia, Husaberg�. Ze staan er allemaal!

Ik mis toch minstens 1 merk -O-
 
:^

Ik ben ik Kohln geweest. Ik vondt de nederlandse beurzen altijd al minimaal, maar als je in duitsland bent geweest dan wil je helemaal niet meer naar die prutsbeurzen in utrecht en den bosch.


Heb je helemaal gelijk in maar de eerstvolgende beurs in Duitsland is in Maart in Dortmund ,of je moet naar Brussel rijden in februari ???

De nieuwe XJR schijnt in Utrecht te staan dus......
Ik probeer ergens een vrijkaartje te bemachtigen :)
 
Heb je helemaal gelijk in maar de eerstvolgende beurs in Duitsland is in Maart in Dortmund ,of je moet naar Brussel rijden in februari ???

Lekker naar duitsland naar Intermot en op de terug weg ene beetje omrijden om wat rondjes nordschleife te rijden :] Dat is perfect bevallen :+
 
Plaatje is intussen wel duidelijk. Het zal niet zo zijn als de Intermot met allerlei aanbieders en fabrikanten van alles wat er met motorrijden te maken heeft. Als dat je verwachtingen zijn kun je beter thuisblijven want dan wordt het een grote teleurstelling.

Denk dat met name mensen die de Intermot niet gezien hebben hier op een leuke manier kennis kunnen maken met de modellen voor 2007. Voor nieuwe dingen qua kleding, helmen, etc etc kun je beter de voorjaarsbeurs in Utrecht afwachten.

Ook een aantal aanbieders van kleding, accessoires, helmen etc zijn aanwezig.

@Motomarz: BMW doet inderdaad niet mee. Liggen behoorlijk dwars zegmaar.
 
Laatst bewerkt:
Plaatje is intussen wel duidelijk. Het zal niet zo zijn als de Intermot met allerlei aanbieders en fabrikanten van alles wat er met motorrijden te maken heeft. Als dat je verwachtingen zijn kun je beter thuisblijven want dan wordt het een grote teleurstelling.

Denk dat met name mensen die de Intermot niet gezien hebben hier op een leuke manier kennis kunnen maken met de modellen voor 2007. Voor nieuwe dingen qua kleding, helmen, etc etc kun je beter de voorjaarsbeurs in Utrecht afwachten.

@Motomarz: BMW doet inderdaad niet mee. Liggen behoorlijk dwars zegmaar.


Ben je daar ook ;)
 
Tuurlijk...

Addit voor de auto-fans:

Bezoek ook Speed & Design Tegelijkertijd met MotorNewz vindt Speed & Design plaats. Dit is al 13 jaar de sportiefste autobeurs van Nederland. Met elke editie weer vele primeurs, alles op het gebied van tuning, styling en ICE en bijzondere aandacht voor de autosport. Ook is er elk jaar de spectaculaire ActieArena waar nieuw en gevestigd talent hun stuurkunsten live demonstreren. Kortom een breed aanbod van alles wat de sportieve automobilist gelukkig maakt. Een combikaartje biedt toegang tot beide shows voor € 17, 50 (inclusief de ActieArena van Speed & Design).
 
V-Ray, ik las zonet in Moto73. Er wordt niet vermeld over de nieuwe Honda-modellen op de beurs :? :? :?
Dat BMW niet komen, is mij al bekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan