MotorNewz, wie is er geweest?

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.500
183
Oss
Ik ben zo benieuwd of ik mijn net aangeschafte ZZR1400 model 2007 daar ga zien of niet. ALS'ie er staat dan kom ik effe kijken, anders....niet
 
En kan iemand mij vertellen of je op de GTR1400 mag zitten? Wil 'm wel eens passen :P
 
Ga er dan gewoon heen mensen |( , kom je er gauw genoeg achter ...
Kan niet anders as dat die ZZR er staat, en dat je op die GTR mag zitten ( kan niet druk zijn _O- ).
 
nou ik vond het tegen vallen
maar ja ik ging alleen maar even voor deze fiets :9~
full
 
Ik ga morgen ook, wil graag een eigen mening vormen of het wel of niet wat is... ;)
 
Ach je bent er weer eens op uit met de motor, niet ???

Valt een beetje tegen als je de beurs in Februari gewend bent.


Ben droog heen gegaan en weer droog thuis gekomen. Wat wil je nog meer ??? *D
 
Ik ben ook geweest. Wel mooi al die nieuwe modellen! :9 natuurlijk op alles even gezeten :P kon het niet laten :+

Buiten stonden veel meer trouwens.. O-) echt omwijs veel kwamen op de motor!!
*O*
 
Ik ben er ook geweest. Ik had een combi-kaart. Daarmee kan je ook naar speed & design in de andere hal.

Je kan deze beurs niet vergelijken met de jaarlijkse motorbeurs in Utrecht. Daar zijn, naast de nieuwe modellen, ook gebruikte motoren, kleding, aftermartkt etc te zien.
Deze beurs is echt alleen voor de nieuwe modellen. Wat dat betreft kan je in één keer alle nieuwe modellen bezichtigen. Kortom: ik vond het de moeite waard.
 
Ondertussen hebben TS en ik nog steeds geen antwoord op onze vragen :?
Laat ons niet langer in spanning :W
 
Het was (bij mij) al bekend dat deze beurs centraal staat om de nieuwe modellen, maar toch wil ik er heen.
 
Want????????? Ik zie bij niemand uitleg waarom het dan niet de moeite waard is............ :? :? :? :? :?

Ik had verwacht er wat meer aparte modellen te zien. Maar zoals inmiddels door meerdere aangegeven staan er veel 2007 modellen van de diverse merken.
Als je een nieuwe motor of info zoekt heb je ze wel mooi allemaal bij elkaar staan.
Verder staan er nog wat moto-gp fietsen, ook leuk om te zien als je ze nog niet gezien had.

Voor mij stond er eigenlijk weinig nieuws, vandaar dat ik het niet echt bijzonder vond
 
De beurs is inderdaad niet groot, maar wel gezellig. *O*
:9~ Alle nieuwe modellen kan je wel goed bekijken en proef zitten.

:} :} :} Hulde aan de jongens van de KNMV, ik moest bijna een paar HCC'ers plat rijden om het parkeerterein op te komen, door de KNMV'ers werd ik netjes geholpen. Na mijn stalen ros geparkeerd te hebben kreeg ik ook nog een bakkie koffie aangeboden, helemaal toppie! :} :} :}

8-)
 
Was best leuk - veel nieuws gezien en tegen de middag werd het best druk.
Ook nog even met de combi naar Speed & Design geweest. Afgezien van de getunede golfjes was er ook wel een leuke Dakar stand.
Je wordt alleen tureluurs van die subwoofers overal. Voorals als je oren toch al flink naar de knoppen zijn :( Oordopjes hadden niet overbodig geweest.
Overigens was het goedkoper om geen combi te kopen maar gewoon een kaartje motornewz en dan op de motornewz vloer een kaartje S & D :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan