MotorNewz, wie is er geweest?

de leuke dames krijgen veeel meeer aandacht dan de motoren, is eigenlijk ook wel terecht want daar kun je nog meer mee doen dan met je motor.

Op een motor rij je...op een vrouw ook.
Motor kost geld...vrouw ook.

Ik kom niet veel verder, jij wel :z
 
Zo...ff het hele topic doorgeworsteld en hoppa...d'n ollander uithangen want weer 10 pleuris uitgespaard.
@lennuz...hoe lang doe jij al de TT? Ik had vroeger(paar jaartjes geleden) een aantal vrienden in Meppel en bleef wel eens ergens slapen boven een kroeg (naam effe kwijt) en toen was daar een verdacht veel op jou lijkend meisje die door een maatje van me smorgens na het stappen nog naar de TT is gebracht. Ze(je) was toen gridgirl.
Rings a bell???
 
Zo...ff het hele topic doorgeworsteld en hoppa...d'n ollander uithangen want weer 10 pleuris uitgespaard.
@lennuz...hoe lang doe jij al de TT? Ik had vroeger(paar jaartjes geleden) een aantal vrienden in Meppel en bleef wel eens ergens slapen boven een kroeg (naam effe kwijt) en toen was daar een verdacht veel op jou lijkend meisje die door een maatje van me smorgens na het stappen nog naar de TT is gebracht. Ze(je) was toen gridgirl.
Rings a bell???

Hahahaha it wasn't me O-)


Nee écht nie. Ik werk pas sinds april vorig jaar op het circuit ;)
Maareh... slapen boven een kroeg... hmmm ben ik toch wel benieuwd waar dat was dan!
 
ziet er leuk uit allemaal, alleen de zx6r vind ik een beetje saaie koplampen hebben.
maar kan me voorstellen dat jullie je er hebben vermaakt *D haha



Lenuzzz vind je het goed als ik je in me MSN toevoeg ?
 
Mij n btje blij maken met een dood musje B|
... je bouwjaar staat niet in je profiel :X

:? :? Ik zou toch zweren dat....
en nu het forum weer werkt zie ik helemaal geen profiel meer of ben ik scheel |(
Maar om jouw gemoedstoestand wat te verbeteren zal ik het zo zeggen; ik kan nog 1x naar de motorbeurs en MotorNewz als dertiger... -O-
 
Hahahaha it wasn't me O-)


Nee écht nie. Ik werk pas sinds april vorig jaar op het circuit ;)
Maareh... slapen boven een kroeg... hmmm ben ik toch wel benieuwd waar dat was dan!

Tja. k ben de naam echt vergeten. was wel in het centrum. volgens mij als je rechtvoor de beurs staat naar links. maar echt zeker weten doe ik het niet, te lang geleden he..
(hoofd sop...drank...of zo iets)
 
Terug
Bovenaan Onderaan