Motornieuws: nieuwe Goldwing

Doet me denken aan dat andere maffe ding van ze, de DN-01

honda-motorcycle.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijkt wat makkelijker, overeenkomsten met de DN-01 zijn er wel, ook met Harley :Y
m1nz393s86gq_ml.jpg
 
Kwam trouwens deze ook nog tegen, is eind vorig jaar door Victory uitgebracht:
m1ezrv9sgkuq_ml.jpg

Komt ook nog aardig in de buurt toch O-)
 
Niet vergeten dat de Honda een platte 6 cilinder boxer is en de Harley een V-twin. Die Honda zal wel heeeeeerlijk rijden. Beetje leuke pijpjes er onder en je bent hooked.
 
Rijden we straks allemaal op motoren die op elkaar lijken... Hoe moet dat dan voor de harley rijders, die kunnen dan niet meer onderscheiden of ze wel of niet naar een harley zwaaien -O-
:+

We zijn daarom al opgehouden met zwaaien :Y
 
Niet vergeten dat de Honda een platte 6 cilinder boxer is en de Harley een V-twin. Die Honda zal wel heeeeeerlijk rijden. Beetje leuke pijpjes er onder en je bent hooked.

Ach, het blijft een Honda. Dus echt heel lekker rijden zal het nooit worden.

Wachten is op de V6 van Honda.
 
Ach, het blijft een Honda is godzijdank geen harley. Dus echt heel lekker rijden zal het nooit worden. dus deze komt wel de bocht door Wachten is op de V6 van Honda.

Ik weet het. Ik ben enigzins simpel :+

V6 van Honda ? :?
 
Laatst bewerkt:
Haha, die nieuwe goldwing zag ik ook al staan in het nieuwe 'Motor' magazine! Alleen is deze wat kaler uitgerust heb ik het idee... ;)
 
Kan iemand, ook omdat het toevallig vrijdag is, even uitleggen waarom mensen op die dingen rijden? Ik kan maar 2 dingen bedenken en dat zijn comfort en een midlife crisis. Maar als je zoveel comfort wil is het praktischer om een auto te kopen. Ik heb een paar keer op een PC800 gereden en die vond ik al te groot. Voorruit, kofferbak en een radio met speakers, een te lompe motor met een zinloze radio optie of een gehandicapt autotje met te weinig wielen.
Wie o wie kan het uitleggen?
 
Tja, het is ook niet mijn ding. Maar het is toch leuk dat er zoveel keuze is. Laten wij motorrijders toch een beetje lief zijn voor elkaar.
En... Geef pas kritiek nadat je erop gereden hebt. Pc 800 zal wel helemaal anders rijden dan dit ding.
 
Ik ben heel lief, ik zwaai altijd ook naar mensen op een goldwing. Dan zwaai ik wel extra hard met gestrekte arm anders zien ze het misschien niet Ik wil alleen graag begrijpen waarom mensen op zo'n ding rijden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan