motorolie op laminaat

:^ Ja, ik heb natuurlijk wel een kwaliteits vloertje (Quick step) Niet van dat spul van 5 euro per m2 of zo

Heb zelf ook een Quick step vloertje, erg fijn vloertje trouwens en dempt goed bepaalde geluiden O-)
Heb zelf ook al eens een glas cola of biertje om laten vallen, niets aan het handje, mits je het natuurlijk niet laat liggen en opdrogen.
 
mijn bed staat in mijn slaapkamer prominent te zijn en de motorolie ging in de woonkamer.

Wat het is met water, bier en cola, dat verdampt wel, maar met motorolie zie ik dat nog niet zo snel gebeuren, maar ja ach, dan heb ik tenminste weer een verhaal bij die plek in de vloer, misschien raak ik mijn huis ooit op motorforum wel kwijt, als ik een keer ga verhuizen.
 
mijn bed staat in mijn slaapkamer prominent te zijn en de motorolie ging in de woonkamer.

Wat het is met water, bier en cola, dat verdampt wel, maar met motorolie zie ik dat nog niet zo snel gebeuren, maar ja ach, dan heb ik tenminste weer een verhaal bij die plek in de vloer, misschien raak ik mijn huis ooit op motorforum wel kwijt, als ik een keer ga verhuizen.
Kan je niet gewoon de fik erin steken? :)
 
hahahaha
wat een geleuter :)
motorolie is zwaarder dan water EN het belangrjikste: DIKKER
olie trekt niet tussenb de naden van clicklaminaat en al HELEMAAL niet tussen goed gelegd lijm laminaat.....
bij een ECHTE houten vloer is het vervelender :D

als het niet meer glad is is het weg :)


heb je nog nooit olie zien drijven op water :?

wat zou er dan lichter zijn
 
Als je toevallig een schuimblussertje hebt staan, het zeepsop wat daarin zit breekt olie af. Wel weer snel opdweilen anders trekt het water/schuim wellicht in je laminaat.
M.b.t. de korrels. Er zijn speciale garagekorrels die olie opnemen. Erop strooien, 'n dagje laten liggen en opvegen. En weg olie. Als je naar een garage of motordealer gaat waar ze je kennen geven ze mischien wel een handvol van die korrels mee. :Y
Succes.
 
ik weet niet eens meer waar het is man, ik was net wakker en emotioneel O-)
 
.
M.b.t. de korrels. Er zijn speciale garagekorrels die olie opnemen. Erop strooien, 'n dagje laten liggen en opvegen. En weg olie. Als je naar een garage of motordealer gaat waar ze je kennen geven ze mischien wel een handvol van die korrels mee. :Y

Juist, maar kattenbakkorrels werken net zo goed daarvoor ;)
 
man man man wat een geneuzel over wat gemorste motorolie...

Louns...
- Zie je de vlek nog?? Vieze zwarte vlek?? Nee oke

- staat je laminaat wat bol?? Nee oke

Dan zal het wel los lopen met het opzetten. Het is dan wel geen water maar motorolie droogt ook wel op hoor. Zeker met deze warmte. Het duurt misschien alleen wat langer. Als je laminaat echt hinder had ondervonden van die motorolie dan had je het al wel gezien. Gewoon even goed schoon maken en niet meer aan denken.

Volgende keer wel beter bedenken dat je huiskamer geen garagebox is :N _O- *D
 
Het is onderhand toch allemaal te laat _O-

Als je voortaan gewoon meteen bakmeel ofzo pakt en na goed schoonmaken dat in je naden veegt, en na een tijdje opstogzuigt is alles weer prima. Kattenbak korrels heb een diameter van 5 mm ofzo, niet best gelegd laminaat als dat werkt :z

Nieuwe olie is toch mooi blank, dus zie je toch niet. Al dat gebeuren over drastische maatregelen beetje overkill met een vlekje.

Kijk als je motorolie nou uit je motor vandaan is gaan lopen in de woonkamer en je een plas van 3 meter met zwarte olie hebt, OK!

Maar dit :+

Je laminaat zal ook niet zo snel gaan boltrekken, moet je behoorlijk wat erin laten trekken. Het is echter niet tof als het gebeurd... Toplaag laat los etc... dan ben je aan de beurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan