Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
nee hoor... tis een harleyMisschien is een bezoekje aan de dealer een betere oplossing.
Als je iedere 500 kilometer een liter olie verbrand is er iets heel goed mis met die fiets.
Nieuw model? GS500E tweetakt?Ik zoek een goedkope motorolie voor mijn gs500e ( suzuki ) want dat ding VERBRUIKT me toch een hoop olie en ik heb geen zin om er olie in te gooien waarvan ik 2000 km er weer 4 liter van in kan gooien :D alleen als ie goedkoop is had eerst shel avance daarna gamma 10w40 maar moet nu weer een nieuwe hebben
naar wat voor winkels ga jij voor motorolie?Speciale motor motorolie? Nog nooit gezien..
Zolang die xxWGxx goed is heb je toch gewoon de goeie olie zeker?!
In je onderhoudsboekje staan de eisen waar je olie minimaal aan moet voldoen. Ik gooi er shell advance full synthetic in. Olie blijft heel mooi en koppeling werkt prima (niet te koop bij shell, wel bij safe).Wat voor olie zou ik dan nodig hebben voor een Bandit 600S ?
Zolang je maar hetzelfde type olie gebruikt...
Gooi geen synthetische en organisch olie door elkaar in je blok...
kan het kwaad om twee verschillende merken + \"viscositeiten\" door elkaar te gebruiken?
Ik zou niet weten wat de dealer erin heeft gegooid... en heb het contact al een beetje verbroken.