motoronderdelen.nl betrouwbaar?

Gerard

MF veteraan
9 jul 2010
2.852
2
Groningen/Tynaarlo/Assen (TT)
Zag 2 opleukdingetjes staan op http://www.ds-motoronderdelen.nl

73160060.jpg


73160039.jpg


Deze webshop betrouwbaar?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bestellen,weet je het snel genoeg,dit kost toch niet de hoofdprijs dus je zal er niet dood aan gaan als het niet komt.
 
waarom wantrouwen de mensen webwinkels toch zo vaak, zo kun je wel een heel forum volkrijgen over deze vraag van iedere zaak/webwinkel
natuurlijk kun je wel eens pech hebben, maar als je kijkt hoeveel er via internet besteld word gaat er maar een heel klein percentage van fout
 
volgens mij zijn dat gewoon doorzichtige handvaten met een papiertje/plastic velletje met suzuki er in
 
Een racemotor kun je opleuken door gewicht weg te halen of het vermogen te verhogen. de rest vind ik persoonlijk veelal smakeloos.

t is jouw fiets, maar ik denk dat je met een Power Commander of Dynojet langer plezier hebt
 
Even een update! Gisteren met spoed een achterlicht besteld bij deze website. Nagevraagd hoe snel hij kon leveren aangezien ik het perse zaterdag nodig had. Vandaag voor twaalf uur stond het pakje al klaar bij mijn secretaresse.

Het achterlicht ziet er stevig en netjes uit! Beter als de duurdere variant die ik eerst had en ergens anders destijds had besteld.

Gewoon betrouwbaar dus, en uitstekende service!
 
Terug
Bovenaan Onderaan