Motoronderdelen regio breda

BANDaddIcT

Die hard MF'er
31 jul 2003
535
0
België
Na m'n schuivertje van vorige week zondag ben ik op dit ogenblik druk op zoek naar onderdelen om m'n motor terug op te lappen.

post van BANDaddIcT in het bandit forum

Nu kwam ik van -=B21=- hier op het forum te weten dat hij voor een voorspatbord voor z'n bandit slechts 105 euro heeft betaald terwijl de prijzen hier in belgië bij de suzuki dealers allemaal rond de 170 Euro liggen. Aangezien ik daarenboven wel wat meer nodig heb dan enkel een spatbord ben ik erover aan het denken om toch maar eventjes de boel bij jullie in nl te bestellen en dan een ritje over de grens te doen om de spullen te gaan ophalen. Mijn vraag is dus of hier iemand een goede suzukidealer weet in de buurt van breda of een zaak waar ze replicaonderdelen verkopen (voor het spatbord). Aangezien ik zelf vanuit Leuven komt lijkt breda (evt bergen Op Zoom) me de meest geschikte omgeving om de dingen te gaan halen.
 
Ik heb beide zaken ondertussen een mailtje gestuur. Hopen dat ze reageren. Kan jammer genoeg vanop mijn werk geen buitenlandse tel nrs draaien en tegen dat ik thuis ben zijn die zaken al lang gesloten :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan